رئیس دانشگاه پیام نور استان:
رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: ارتباط و تعامل دانشگاه پیام نور با جهاددانشگاهی استان در ارتقاء سطح کیفیت علمی استان موثر است.
کد خبر: ۶۴۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 08 August 2018
علیرضا آبرود در دیدار با سرپرست جدید جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به توانایی‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: ارتباط و تعامل دانشگاه پیام نور با جهاددانشگاهی استان در ارتقاء سطح کیفیت علمی استان موثر بوده و هماهنگی دانشگاه پیام‌نور با جهاد دانشگاهی موجب تعالی هر دو مرکز علمی استان خواهد شد.
وی افزود: توانایی و عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی و پژوهشی در سطح استان و کشور بسیار پسندیده و تاثیرگذار است و استفاده دو طرفه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه پیام‌نور با جهاددانشگاهی نیز موجب توسعه سطح کیفی و علمی خواهد شد.
آبرود با گرامیداشت روز خبرنگار، تصریح کرد: وظیفه ما نگه‌داشتن انگیزه در وجود خبرنگاران است چرا که خبرنگار برای انجام رسالت خویش نیاز به انگیزه و علاقه دارد.
وی  ادامه داد: نقش خبرنگار در شرایط کنونی کشور بسیارحائز اهمیت است و خبرنگاران با اطلاع مردم از اخبار پشت‌پرده در راستای خودباوری و ایجاد همبستگی ملی  و آرامش‌بخشی به جامعه حرکت می‌کنند.
آبرود خاطرنشان کرد: تعلق سازمانی هر فرد به سازمان خود، رمز موفقیت هر شخصی است است و خبرنگاران بیشترین تعلق و تعصب را نسبت به سازمان خود دارند.
رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در خصوص  آموزش عالی با وجود رسانه‌های گروهی نقش خبرنگار بیش از گذشته تآثیرگذار و مهم است چراکه خبرنگار موجب ایجاد تحول شده و می‌تواند در آینده کشور بسیار موثر باشد.
سرپرست جهاددانشگاهی استان با اشاه به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور با همکاری این نهاد انقلابی می‌‌تواند در پیشبرد و توسعه فعالیت­های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گام‌های موثر بردارد.
سیروس رضایی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی تعامل و همکاری در مباحث مختلف را با دانشگاه پیام‌نور دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار