رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی تا پایان سال در سطح شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 09 August 2018

به گزارش تابناک قزوین،محمد درافشانی روز پنجشنبه در جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی که در محله مینودر، برج های مسکونی جام جم برگزار شد اظهار کرد:این جشنواره با عنوان «تفریج، ورزش، تندرستی همه جا برای همه شهروندان» و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در میان شهروندان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری استیج شاد همراه با اهدای جوایز، برگزاری مسابقات ورزشی خانواده نظیر دارت، آب بازی، پدران و پسران، غرفه سنجش سلامت BMI از جمله برنامه هایی بود که در این جشنواره برگزار شد و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

درافشانی بیان کرد: پیشرفت سریع شهرها موجب شده است تا زندگی در خانه های کوچک آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی روندی رو به رشد داشته باشد که به دنبال زندگی آپارتمان نشینی کم تحرکی، رخوت و سستی ترویج یافته و ساکنین آپارتمان ها به ویژه کودکان و نوجوانان به انجام بازی های کامپیوتری روی آورده اند که به طور قطع سلامت جسمی و بهداشت روانی انان را به خطر می اندازد.

این مسئول بیان کرد: در همین راستا به منظور ایجاد پویایی، تحرک و شادابی در شهروندان به ویژه در میان ساکنین برج ها و آپارتمان ها سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی را در دستور کار خود قرار داده است و تا پایان سال جشنواره های متعددی در برج ها و آپارتمان های سطح شهر قزوین برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار