کد خبر: ۶۴۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 10 August 2018
جانشین سپاه استان در مراسم یادواره شهدای روستای دروهان گفت : کسانیکه الان بدنبال دوگانگی وتخریب وحدت مردم در نظامند از نسل همانهایی هستند که در صدر اسلام با دسیسه و بروز فتنه ها معاند رشد اسلام و تخریب ولایت فقیه می شدند. 

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب یادواره شهدای روستای دروهان از توابع چیتاب عصر امروز به همت فرماندهی پایگاه شهید آرمین دروهان و دهیاری روستا برگزار شد. 
مسلم فکوری فرمانده پایگاه شهید ارمین دروهان باتشکر از حضور مردم و مسئولان در این یادواره گفت: دوران رسیدن انقلاب به قله ظهور در سراشیب دست اندازهای فتنه گران مرز فتنه از انقلابی بودن را هویدا ساخت که ثمره اش همین اتحاد فعلی ملت و مسیولان در سایه تبعیت از مقام عظمی ولایت است که دل استکبار و شرکای ترسویش را به درد آورده است. 
در ادامه برنامه سرهنگ حکمتیان جانشین تیپ ۴۸فتح استان که بعنوان سخنران ویژه مراسم حضور داشت گفت: جای جای کبگیان خاطره و یاد آور مردانیست که جان دادند تا وطن در اختیار اجنبی و بعث قرار نگیرد و الان کوتاهی در خدمت به این مردمان خیانت به انقلاب و خون شهدا. 
سرهنگ حکمتیان افزود: کسانیکه الان بدنبال دوگانگی وتخریب وحدت مردم در اندیشه ضربه به نظامند از نسل همانهائیند که در صدر اسلام با دسیسه و بروز فتنه ها معاند رشد اسلام و تخریب ولایت فقیه زمان خود می شدند. 
سخنران این جلسه تصریح کرد: زاویه گیریهای متعدد در برابر ولی فقیه زمان با همه کودتاها و برنامه ریزی در تولد فتنه های نوظهور در ایجاد نا آرامیهای متعدد در کشور حاصل تفکر اتاق فکر یهودیت با ریالهای سعودی در جبهه استعماری آمریکا وشرکاء غربی هزار چهره اش متخصص فتنه گری بادست اندازهای سیاسی اقتصادی متعدد است.
حکمتیان با اشاره به ارزش راه شهدا و اهداف بلندشان گفت: امنیت امروزه وترس دشمنان انقلاب حاصل ایستادگی و جان دادن شهداست و وظیفه سنگین و حیاتی همه ماها اتحاد مردمی در سایه تبعیت از رهنمونهای ولی فقیه و سنگینی مسئولیت دولتمردان تعامل باملت و پویائی در کار با اتکا به قدرت تولید داخلی واعتماد به پشتکار ونیروی قدرتمند جوانان کشور است. این سخنران افزود: عزیزان میدانید که تجربه نشان داده هرگاه به غرب اعتماد کردیم متضرر شدیم و برگ برنده ما در جنگ نابرابر تحاریم اقتصادی اعتماد به نیروی کار داخلی باتوجه به پتانسیلهای موجود کشور است.
درپایان از طرف معاونت سپاه فتح استان به رسم یاد بود وادب با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از خانواده سردار ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان که اهل چیتاب از بخش کبگیان بود تقدیر تشکر بعمل آمد٫.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار