دیلی وایر گزارش داد؛
دیلی وایر در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه خبر داده است که مشاور ارشد وزارت خارجه آمریکا که مخالف سیاست های ترامپ درباره ایران است قرار است به عنوان فرستاده ویژه امور ایران معرفی شود.
کد خبر: ۶۴۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 11 August 2018

یک موافق برجام فرستاده ویژه دولت ترامپ در امور ایران می شود

به گزارش تابناک قزوین به نقل از دیلی وایر، یکی از مشاوران ارشد وزارت خارجه آمریکا که با دیدگاه های فعلی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران مخالف است قرار است به عنوان فرستاده ویژه امور ایران معرفی شود.

دیلی وایر به نقل از یک منبع آشنا با این موضوع گزارش داده که «برایان هوک» که مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا و مدیر برنامه ریزی سیاسی است قرار است به زودی به عنوان فرستاده ویژه امور ایران معرفی شود.

بر اساس این خبر هوک که در زمان «رکس تیلرسون» وزیر خارجه پیشین آمریکا به وزارت خارجه آورده شده است به عقیده حامیان ترامپ از مخالفان دیدگاه های رئیس جمهور آمریکا در جریان کمپین تبلیغاتی سال ۲۰۱۶  به شمار می رود.

بر اساس این خبر هوک با خروج آمریکا از برجام مخالف بوده و معتقد بوده که باید توافق هسته ای غرب با ایران را کمی تغییر داد که به نظر می رسد سیاست های او نسبت به سیاست های ترامپ در خصوص ایران کمی ملایم تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار