رئیس بسیج رسانه همدان با بیان اینکه تحریم‌های ناعادلانه فرصت مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف به ویژه اصلاحات اقتصادی است، گفت:امروز برخورد با مفاسد اقتصادی کام مردم را شیرین می‌کند.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 11 August 2018
رئیس بسیج رسانه همدان با بیان اینکه تحریم‌های ناعادلانه فرصت مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف به ویژه اصلاحات اقتصادی است، گفت:امروز برخورد با مفاسد اقتصادی کام مردم را شیرین می‌کند.

به گزارش تسنیم، عباس محرمی در گردهمایی خبرنگاران در باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه دغدغه جامعه، این روز‌ها مشکلات اقتصادی و کم‌کاری برخی مدیران در این حوزه است، اظهار داشت: این دغدغه‌ای بود که از خیلی قبل، مقام معظم رهبری به آن پرداختند.

رئیس بسیج رسانه همدان با اشاره به تأکید ویژه مقام معظم رهبری در سال ۸۰ بر لزوم برخورد با فساد و مفسدان افزود: در همین راستا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد و ایشان از آن زمان تاکنون ۲۰ بار به مفاد این موضوع اشاره کرده‌اند.

وی با تاکید به اینکه آنچه امروز باعث دلخوشی مردم خواهد شد مبارزه با مفسدان اقتصادی و رانت‌خواری است، افزود: تمام جوامعی که رو به رشد هستند طبیعی است با چالش‌هایی مواجه باشند، بنابراین باید نقاط ضعف را رفع کرده و نسبت به تقویت نقاط قوت اقدام شود.

محرمی با بیان این که مقام معظم رهبری تا کنون در دیدارهایشان با مسئولان ۱۵۰ بار از مبارزه با مفاسد اقتصادی اسم برده‌اند، گفت: مهمترین بخش در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی قوه مجریه و دولت است.

وی تبا بیان اینکه در حال حاضر کام مردم را امروز برخورد قاطع با مفاسد افتصادی شیرین می‌کند، افزود: در اوایل انقلاب چالش ایران گروهک‌های معاند، جنگ سخت و بعد از آن تحریم‌های آمریکا و کشور‌های همراه بود، اما این اقدامات حرکت را از ما نگرفت.

محرمی تصریح کرد: مردم ما از این تهدید‌ها فرصت ایجاد می‌کنند و امروز تحریم‌های ناعادلانه فرصت مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف به ویژه اصلاحات اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه یک نیروی انقلابی در این شرایط مهیا کردن افکار عمومی برای مطالبه گری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است. نیروی انقلابی نباید در این شرایط در انزوا باشد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار