برای دهمین سال متوالی؛
دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها گفت: این جشنواره با هدف کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 11 August 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا امیدواریان اظهار داشت: امسال برای دهمین سال متوالی جشنواره بزرگ هلهله فرشته‌ها در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره گفت: هدف اصلی برگزاری این مراسم در حقیقت گرامیداشت این مناسبت فرخنده بوده که در طی این سال‌ها مغفول و مهجور مانده است که به همین بهانه و مناسبت می‌توان به موضوعاتی همچون ازدواج، خانواده و تقویت پیوند زناشویی و مهارت‌های زندگی که مورد نیاز خانواده‌ها و جامعه است پرداخت.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها ادامه داد: این جشنواره در چند بخش تخصصی و همچنین در قالب ویژه برنامه‌هایی اجرا می‌شود و امسال نیز این مراسم روز دوشنبه ۲۲ مردادماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در شب افتتاحیه برنامه‌هایی با حضور مهمانانی همچون حجت الاسلام عباسی از کارشناسان حوزه خانواده، مجری‌گری فرزاد جمشیدی، اجرای حسن ریوندی، شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و مداحی حاج حسن خلج، محمدحسین حدادیان و حسین طاهری برگزار می‌شود.

برنامه جشن پایتخت آسمان

امیدواریان بیان داشت: برنامه جشن پایتخت آسمان نیز ویژه بانوان در روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد برگزار می‌شود و الهام چرخنده مجری برنامه خواهد بود و شاهین فرهنگ از کارشناسان برجسته حوزه روانشناسی و خانواده و نیز مهسا ایرانیان از هنرمندان طنز کشور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: سه‌شنبه ۶ شهریور سال جاری نیز جشن همبستگی در ورزشگاه شهید حیدریان قم با حضور هنرمندان شاخص کشوری به منظور جمع‌آوری کمک‌ها برای نیازمندان و جهیزیه‌ این عزیزان برگزار می‌شود.

۱۱۰ زوج نیازمند به خانه بخت می‌روند

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها گفت: ۱۱۰ زوج نیازمند در این روز به خانه بخت می‌روند و جهیزیه‌های تهیه شده نیز از کالاهای ایرانی می‌باشد که به این عزیزان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده از جشنواره هلهله فرشته‌ها گفت: سال قبل ۳۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند که به دلیل کمبود فضا در سال جاری تصمیم گرفته شد تا این مراسم در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شود.

امیدواریان افزود: زوج‌های نیازمندی که می‌خواهند تحت پوشش بنیاد خیریه یا زهرا(س) قرار گیرند می‌توانند درخواست خود را در قالب نامه‌ای به مدیران و خادمان هیئت یا زهرا(س) در طول این سه روز برگزاری جشن ارائه دهند تا پس از بررسی‌های لازم به درخواست‌های آنان رسیدگی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار