مدیرکل جدید صدا و سیما آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: : ورود هوشمندانه به عملیات جنگ روانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تلاش در ایجاد وحدت بین جناح‌ها، مردم و مسوولان باید مقاوم در این جنگ روانی ایجاد شده باشیم چرا که صدا و سیما نقش پررنگی در این امر دارد.
کد خبر: ۶۴۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 11 August 2018
 

مرتضی صفری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این مراسم برای گرامیداشت یک خدمتگزار است که سال‌ها در استان زحمت کشیده و اینک فعالیت در این سنگر را در استانی دیگر ادامه خواهد داد.

وی با اهدای سلام به مردم آذربایجان، مردم غیور تبریز و ۱۰ هزار  شهید استان آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز و استان آذربایجان‌شرقی محل پرورش شاعران نامی چون خاقانی، نظامی، شبستری، پروین اعتصامی و اسلام‌شناسان برجسته نظیر علامه طباطبایی، جعفری، شهدای محراب و سایر علما و بزرگان است که مفاخر ایران بوده و وزن به استان داده‌اند که مسوولیت‌ها را سخت‌تر می‌کند.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرازی از سخنان علامه جعفری مبنی بر اینکه «خدایا قبل اینکه به من شخصیتی بدهی، ظرفیت آن را بده»، گفت: توسعه و عدم توسعه یا فعال بودن تجارت در کل منطقه شمال‌غرب بسته به تحرک و عدم تحرک تبریز و استان دارد، قطعا با توجه به سوابق این استان در سالیان متمادی که تبریز پایتخت بوده با تلاش بیشتر و تقویت نقاط قوت، صدا و سیما در کنار همه خواهد بود.

وی با تاکید به اینکه به حق تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است، اظهار کرد: در این تریبون به صراحت اعلام می‌کنم تا پایان سال میلادی از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

صفری با اشاره به قدمت تاریخی و استراتژیکی آذربایجان گفت: آفرین باید به مردم تبریز گفت که همیشه با شعارهای معروف خود، وفاداری را به رهبر معظم انقلاب ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه، وظیفه نشر فرهنگ و ایجاد فضای مناسب برای تربیت و تعالی کشور در داخل و خارج از مرزها را دارد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در فضای جدید ایجاد شده هر کسی با یک بسته اینترنت یک رسانه شده است، گفت: جذابیت‌های رسانه‌های نوین و تغییر ذائقه مخاطبان جدید همچنین مواجه با مخاطبان سرسخت و اغنای آنها  معادله‌ای را شکل می‌دهد که ما مدیران رسانه باید دید دیگری داشته باشیم و با روش‌های آینده‌پژوهی، خود را در سبد نقد و بررسی روزانه مخاطبان نگه داریم.

وی گفت: ورود هوشمندانه به عملیات جنگ روانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تلاش در ایجاد وحدت بین جناح‌ها، مردم و مسوولان باید مقاوم در این جنگ روانی ایجاد شده باشیم چرا که صدا و سیما نقش پررنگی در این امر دارد.

صفری اذعان داشت: هیچ خبری را نمی‌توان از چشم و گوش مردم پنهان کرد، پس چه بهتر که ابتکار در رسانه ملی ایجاد شود.


گزارش‌های صدا و سیما باید به امید ختم شود

وی خاطرنشان کرد: در صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی هر گزارشی پخش شد، تلاش می‌کنیم تا انتهای آن به امید ختم شود.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با تاکید به اعتبارزدایی از شبکه‌های معاند که شایعه‌ساز هستند، تصریح کرد: تقویت گروه‌های مرجع و افزایش بصیرت مردم از شبکه استانی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسوولیت بنده در صدا و سیمای استان سخت است، گفت: آقای لطیفی به جای خوبی رفته‌اید چراکه کمترین افتخاری که صدا و سیمای زنجان دارد، خادمی حسینیه اعظم است که افتخاری بزرگ است.


تجهیزات و تکنولوژی برگ برنده یک سازمان نیست

صفری با اشاره به اینکه تجهیزات و تکنولوژی برگ برنده یک سازمان نیست، افزود: برگ برنده یک سازمان نیروی انسانی آنهاست و بنده تمام تلاش خود را برای همکاران خواهم کرد.

وی افزود: برای هر ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی برنامه پلاک را  تولید خواهیم کرد.

 گزارش فارس حاکی است، «سید محسن لطیفی» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیرکل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیرکل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی شد.

مرتضی صفری 21 شهریور ماه 1390 با حکم عزت‌الله ضرغامی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، پیش از حضور در زنجان مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد بوده و کارشناس ارشد مدیریت است.

در کارنامه علمی خود علاوه بر تدریس در دانشگاه امام حسین(ع) و پیام نور صاحب تألیفاتی چون «تاثیر تربیتی نماز بر جوانان» و «شهید باکری الگویی برای جوانان» است.

گزارش فارس حاکی از آن است، در این مراسم از ۱۸۴ پروژه دیجیتالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :