بررسی جدیدترین آمار تولید خودرو نشان می‌دهد که در تیر ماه امسال تولید انواع خودروهای سواری به طور میانگین ۲۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۴۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 12 August 2018

جدیدترین وضعیت تولید

به گزارش تابناک قزوین،در این مدت تولید انواع سواری از ۱۲۰ هزار و ۵۹۹ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۹۲ هزار و ۹۱۲ دستگاه رسید.

تیر ماه امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو نزولی بوده و از ۵۹ هزار و ۹۳۱ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۳۸ هزار و ۴۹۶ دستگاه کاهش یافت.

تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا نیز کاهش یافته و از ۵۱ هزار و ۵۵۸ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۴۰ هزار و ۲۸۴ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع سواری در شرکت کارمانیا نیز با کاهش همراه بوده و از ۱۹۵ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۱۶۷ دستگاه کاهش یافت.

برخلاف شرکتهای یاد شده اما تولید انواع سواری در باقی خودروسازان داخلی با افزایش همراه بوده است.

تیر ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازان بم صعودی بوده و از صفر دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۲۶۲ دستگاه افزایش یافت.

تولید این محصولات در خودروسازی مدیران نیز با افزایش همراه بوده و از ۶۲۳۲ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۶۳۰۸ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه بهمن نیز صعودی بوده و از ۴۶۰ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۱۰۹۵ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز با افزایش همراه بوده و از ۲۱۸۳ دستگاه در تیر ماه ۱۳۹۶ به ۵۰۵۷ دستگاه رسید.

تیر ماه امسال تولید انواع سواری در صنعت خودرو آذربایجان نیز افزایش یافته و از ۴۰ دستگاه در تیر ماه سال گذشته به ۱۲۴۳ دستگاه افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار