استاندار قزوین با صدور پیامی 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک را به فعالان این عرصه تبریک گفت و نقش این بخش از صنعت را در رونق اقتصادی کشور کلیدی دانست.
کد خبر: ۶۴۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 12 August 2018

پیام استاندار قزوین به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک

به گزارش تابناک قزوین،استاندار قزوین با صدور پیامی 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک را به فعالان این عرصه تبریک گفت و نقش این بخش از صنعت را در رونق اقتصادی کشور کلیدی دانست.

در پیام عبدالمحمد زاهدی به این مناسبت آمده است:
صنایع کوچک، شهرکها و نواحی صنعتی در توسعه صنعتی، اشتغال پایدار، رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردارند و می توانند در خودکفایی کشور نقش اساسی، بی بدیل و کلیدی داشته باشد.


در ادامه پیام استاندار قزوین آمده است: بیست و یکم مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را بر جهادگران عرصه تلاش و تولید، پیشکسوتان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک و سرمایه گذاران صنعتی که در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش اساسی ایفا کرده تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 


در بخش دیگری از این پیام آمده است: در وضعیت حساس کنونی جامعه که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معشیت مردم و توزیع عادلانه درآمد همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران می باشد، توسعه صنایع کوچک جز با همت تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت.


در بخش بعدی این پیام آورده شده است: ضمن تقدیر و تشکر از مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی استان به کلیه دستگاههای اجرایی اقتصادی و خدمات رسان استان ابلاغ می کنم در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال ' حمایت از کالای ایرانی ' نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار