معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:
معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد: جلسه کمیته زیر ساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد
کد خبر: ۶۴۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 13 August 2018

به گزارش تابناک قزوین،معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در دومین روز از همایش معاونان عمرانی سرار کشورضمن بازدید از مرز خسروی، سومین جلسه کمیته زیر ساختهای اربعین برای استانهای معین با حضور خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور تشکیل شد.


فرخ زاد افزود: در جلسه مذکور بر موضوع تعامل استان های معین مرزهای مجاز شامل مهران، شلمچه، چزابه و خسروی تاکید شد و مقرر شد در خصوص تکمیل زیر ساختهای مرزهای نام برده در اسرع وقت اقدام گردد.


وی تاکید کرد: با نظر به اینکه قزوین، به همراه استان های  قم،گیلان، مرکزی و لرستان به عنوان استانهای معین در مرز مهران در استان ایلام می باشد و با توجه به اهمیت موضوع، ضروری است تمامی مسئولین مربوطه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه اهتمام ورزند.


معاون عمرانی استاندارخاطر نشان کرد: در سالهای گذشته از سوی قزوین اقداماتی همچون شناسنامه دار کردن هیات ها، راه اندازی شبکه خادمان عتبات عالیات،  راه اندازی موکب فرهنگی ،استقرار اکیپ های امدادی در مسیر های مرتبط ، آماده باش کلیه پایگاه های امداد و نجات، تجهیز مساجد بین راهی جهت اسکان موقت زائرین، وغیره برای پیاده روی اربعین صورت گرفته، و امید است امسال نیز با همکاری هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی بتوانیم آنچه شایسته این پیاده روی باشکوه زائران حسینی می باشد را، به منصه ظهور برسانیم.


گفتنی است؛ کمیته زیرساخت به عنوان یکی از کمیته های چهارده گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی امور مربوط به پروژه های عمرانی در حوزه های راه های مواصلاتی، زیرساخت های آب و برق، زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی و زیرساختهای اسکان زائران را برنامه ریزی و بر اقدامات اجرایی نظارت می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار