رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: بازرسان این سازمان و دستگاه های نظارتی تاکنون 6 انبار احتکار و اختفای کالا در سطح استان را شناسایی و کشف کرده اند.
کد خبر: ۶۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 13 August 2018

کشف 6 انبار کالای احتکار در قزوین

علی پرزحمت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: انبارهای کالای کشف شده در شهرستان های قزوین و البرز هر کدام 2 مورد، بوئین زهرا و آبیک نیز هر کدام یک مورد بوده است.


وی با اشاره به شناسایی 10 انبار کوچک اختفا و احتکار کالا در سطح استان، یادآور شد: به زودی برخورد قضایی با انبارهای یاد شده توسط دستگاه های نظارتی و اداره کل تعزیرات حکومتی به عمل خواهد آمد.


پرزحمت تعداد انبارهای رسمی در سطح استان قزوین را 500 مورد اعلام و اضافه کرد: انبارداران براساس قانون هر هفته باید گزارشی از موجودی کالاهای خود را به این سازمان اعلام کنند و در غیر این صورت هر نوع نگهداری کالا در این انبارها خلاف قانون بوده و با آن برخورد می شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: واحدهای صنفی مکلف هستند موجودی انبارهای خود را همچنین در سامانه جامع انبارها اعلام کرده تا توسط بازرسان سازمان مورد رصد و پایش قرار گیرد.


این مسئول در پایان تاکید کرد: 120 بازرس افتخاری و ثابت بر اصناف و بازار قزوین در 2 شیفت نظارت می کنند و مردم نیز می توانند از طریق سامانه 124 هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار