رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: نقش نهادهای نظارتی، ادارات و دستگاه‌های متولی در کاهش انگیزه زمین ‌خواری و حفاظت از اراضی ملی و بیت‌المال بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۴۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 13 August 2018

نقش نهادهای نظارتی در کاهش زمین خواری برجسته است

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: در صورت همکاری دستگاه های متولی مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا تمامی موارد تجاوز و تصرف اراضی منابع طبیعی به وضعیت سابق بازگردد.

این مسئول قضایی ادامه داد: متاسفانه برخی متصرفان و زمین خواران با نگاه طلبکارانه خود را میراث دار املاک دولتی می دانند و تضییع حقوق شهروندان را به فرهنگی نادرست مبدل کرده اند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی راه های ارتباطی استان، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و راهداری باید برای رفع موانع و مشکلات از قبیل آسفالت، روشنایی و چهار بانده کردن جاده ها که خطرات بسیاری را نیز برای مردم ایجاد می کنند، اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان افزود: برخی روستاهای دور افتاده از یک جاده معمولی برای رفت و آمد محروم بوده و مردم سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل می کنند که امیدواریم تا حد ممکن رفع این مشکل در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار