معاون استاندار قم تأکید کرد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با تأکید بر حمایت از واحد تولید بنر در قم، گفت: با توجه به ظرفیت این واحد در تأمین کل نیاز کشور، به دنبال ممنوع کردن واردات بنر هستیم.
کد خبر: ۶۴۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری شامگاه یکشنبه در نوزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه باید وضعیت واحدهایی که تسهیلات گرفتند مشخص شود، گفت: از دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات این کارگروه اهتمام داشتند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکلات و موانع تولید در واحدهای صنعتی باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای عملیاتی برای برطرف کردن آنها ارائه شود، اظهار کرد: نقش انجمن‌ها بسیار مهم است و آن‌ها حلقه‌های مؤثری در انتقال مشکلات واحدها به پیکره دولت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: هزینه دستگاه‌های اجرایی باید رصد شود تا تجهیزات و امکانات خود را به جای اینکه از خارج استان بخرند از داخل خریداری کنند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با تهیه برق از طریق انرژی خورشیدی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و راهکارها برای حل موضوع ارائه شود.

غضنفری گفت: واحدهایی که تعدیل نیرو داشتند و یا در حال تعدیل هستند باید با حساسیت بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند تا مشکلاتشان برطرف شود و با همان نیروها به تولید خود ادامه دهند.

وی افزود: در خصوص این واحدها آخرین راهکار استفاده از فرصت بیمه بیکاری است که این نیز تحمیل بار اضافی برای دولت است و لذا باید قبل از رسیدن به این مرحله پیشگیری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به حمایت از واحد تولید بنر در استان قم گفت: با توجه به ظرفیت این واحد در تأمین کل نیاز کشور، به دنبال ممنوع کردن واردات بنر به کشور هستیم.

وی با بیان اینکه باید مصوبات این کارگروه به صورت جدی پیگیری شود، گفت: جلسه بعدی این ستاد به صورت میدانی و بازدید از برخی واحدهای تولیدی خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار