هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی دوشنبه شب همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.
کد خبر: ۶۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 14 August 2018

افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی دوشنبه شب همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین  گشایش یافت.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این باره اظهار کرد: این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع  با مشارکت بیش از ۱۰۰ فعال و تولید کننده در حوزه های گل و گیاه،   گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در زمینه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مشارکت کنندگان از استان های سمنان، تهران، اردبیل، البرز، قزوین، مازندران، گیلان واصفهان محصولات و تولیدات خود را از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ مرداد ماه  بمدت پنج رو در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

طاهرخانی بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و … اشاره کرد.

هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار