برای نخستین بار:
رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال اروند گفت: برای نخستین بار کلینیک بازآموزی داوران بسکتبال منطقه آزاد اروند برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 14 August 2018

شمایل آب‌برین با اشاره به اینکه ورزش منطقه اروند پس از تفکیک از استان خوزستان، به لحاظ ساختاری نوپا و جدید است، افزود: ورزشکاران مستعد فراوانی در این منطقه وجود دارند که متاسفانه سال‌ها هیئت‌های ورزشی استان خوزستان این ورزشکاران را نادیده گرفتند و میادین ورزشی برای حضور آنان مهیا نمی‌شد.

وی اظهار کرد: به منظور استقلال ورزش منطقه تصمیم گرفته شد تا با توجه خاص و فراهم سازی امکانات اولیه، هدایت و مسیریابی درستی را برای ورزش منطقه ترسیم و اعمال کنیم.

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال اروند تصریح کرد: از همان ابتدای آغاز به کار هیات بسکتبال اروند سعی شد تا در راستای ارتقاء، پیشرفت و افزایش تعداد داروان منطقه اقداماتی انجام شود که در این راستا با تلاش‌هایی که از سوی اداره کل ورزش و رئیس هیات بسکتبال اروند انجام شد، دو کلاس داوری درجه ۳ و کلینیک قوانین و مقررات بسکتبال سه نفره برگزار شد.

آب برین گفت: همچنین برای نخستین بار یک کلینیک بازآموزی به منظور آموزش و همسان‌سازی داوران برای قضاوت در مسابقات کشوری برگزار شد که برای تدریس در این دوره آموزشی نیز از داوران بومی منطقه که دارای درجه داوری بالا و ملی هستند، بهره مند شدیم.

وی افزود: این دوره آموزشی که در دو ماه گذشته برنامه‌ریزی و تدوین شده و اهداف هیات بسکتبال اروند را در راستای جبران عقب ماندگی این رشته در شهرهای آبادان و خرمشهر دنبال می‌کند به طور قطع به مثابه گام مفید و بلندی به سوی ارتقاء رشته بسکتبال در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در مسابقات کشوری پیش رو که به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می شود از داوران بومی و فعال منطقه استفاده می کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار