رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:با یادآوری اینکه اغتشاش های اخیر جهت دار، شکل گرفته و بخش عمده ای از اغتشاشگران از افراد علاف و لاابالی هستند، تاکید کرد: اعتراض به وضع اقتصادی را حق مردم می دانیم اما اغتشاش و تطهیر رژیم پهلوی، کاری بیهوده است.
کد خبر: ۶۴۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 15 August 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز (23 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه ولایت، گفت: مهمترین عیدهای شیعه در این دهه واقع شده است و از این رو باید دهه ولایت مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: روز عید غدیر خم مهمترین روز و عید بزرگ شیعیان جهان و روز ابلاغ ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به مردم است.

 

حجت الاسلام رضایی در بخشی از صحبت های خود گفت: ما نمی توانیم اصالت ایرانی را فراموش کنیم، تاریخ ما تاریخ پر افتخاری است اما این تاریخ بعد از اسلام، جهت ارزشی پیدا کرد، در گذشته متمدن ترین و پاک ترین انسان های روی زمین، ایرانیان بودند و بعد از ورود اسلام به ایران، این مهم شکلی دیگر یافت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که مردم ایران، مردم اصیلی بودند که اعراب به جای حمله می توانستند به جای حمله به ایران، با نامه و مذاکره اسلام را در ایران گسترش دهند، افزود: آن جنگ، جنگ اعراب با ایران بود، نه جنگ اسلام با ایران، حتی حضرت امیرالمومنین (ع)، در آن جنگ خلیفه وقت را فرمانده لشکر اعراب خواندند و اسمی از اسلام نبردند، اینها پیامی برای ماست که اسلام دین جنگ و ستیز نیست و پس از آنکه دختران پزدگرد سوم توسط عمر اسیر شدند، حضرت امیرالمومنین علی (ع) به خلیفه وقت فرمودند: «باید احترام اینان حفظ شود.» سپس شهربانوی ایرانی را به عقد دائم امام حسین (ع) در آوردند و امام سجاد (ع)، از مادری ایرانی متولد شدند.

 

حجت الاسلام رضایی با یادآوری اینکه اغتشاش های اخیر جهت دار، شکل گرفته و بخش عمده ای از اغتشاشگران از افراد علاف و لاابالی هستند، تاکید کرد: اعتراض به وضع اقتصادی را حق مردم می دانیم اما اغتشاش و تطهیر رژیم پهلوی، کاری بیهوده است.

 

وی اضافه کرد: ترامپ می خواهد مقاومت ما را بشکند، باید به ترامپ گفت، تو که توی مذاکره بودی و آخرش خودت مذاکره را ترک کردی و چه اعتماد و چه تضمینی است که همین کار را نکنی؟

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گفت: این نهاد به عنوان هماهنگ کننده سازمان های فرهنگی در اوایل انقلاب تاسیس شد که سعی دارد جلوی کار جزیره ای را بگیرد و این دستگاه هماهنگ کننده برنامه های دینی و ملی است و موضع مردم و نظام را در رابطه با رخدادهای داخلی و خارجی از طریق این شورا اعلام می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار