مدیرعامل سپیدرود؛
تابناک / به دنبال شکست دو بر صفر سپیدرود از پدیده مدیرعامل جدید باشگاه در پیام اینستاگرامی با انتقاد از شعارهای هواداران علیه مسئولین از آنها خواست به تیم کمک مالی کنند.
کد خبر: ۶۴۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 17 August 2018

تابناک / به دنبال شکست دو بر صفر سپیدرود از پدیده مدیرعامل جدید باشگاه در پیام اینستاگرامی با انتقاد از شعارهای هواداران علیه مسئولین از آنها خواست به تیم کمک مالی کنند.

اگر فکر می کنید با توهین به مسێولین شهری و فوتبالی به تیم خدمت می کنید سخت در اشتباه هستید .


متاسفانه رفتار هواداران در استادیوم شرایطی را ایجاد کرده که حتی بازیکنان تیم از بازی های خانگی وحشت می کنند این فشار روانی پنجاه درصد تمرکز بازیکن و کادر فنی را گرفته مسێولین بخاطر این فضای بد ترجیح می دهند به استادیوم نیایند با هر مربی مطرحی تماس می گیرم از ترس فحاشی و حیا کن و رها کن ورود نمیکنند فیروز کریمی گفت من با همین بازیکنان تا وسط جدول می روم اما ترجیح میدم با ماشین سازی کار کنم چون کسی تو استادیوم نیست حیا کن و رها کن سردهد .

تیم ما مانند همه تیمها مشکل دارد خودتون می دانید تن زاده تیم را به این روز انداخت فرصت بدن سازی تیم سوخت دیروز از دقیقه ۷۰ تیم توان بازی نداشت ولی بهتر از بازی های گذشته بود .

هیمین تراکتور سازی را ببینید به اندازه تمام تیمهای لیگ برتری پول هزینه کرده یک پله از ما بالاتره وقتی ما با یک برد می توانیم تا رده دهم بالا بیاییم چرا فضا را ترسناک می کنید .


مسێولین را از خود فراری ندهید کمی صبور باشید همین امروز بارضا مهاجری در رشت مذاکره داریم هم سرمربی خواهیم آورد هم چهار پنج بازیکن خوب جذب خواهیم کرد هم مشکلات مالی حل خواهد شد .


فردا شماره حساب باشگاه را جهت جمع آودی کمکهای هواداران اعلام میکنم امیدوارم حمایت خواهید کرد .


فقط تیم را حمایت کنید . قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند نمی گذاریم سپیدرود هرگز به سرنوشت سایر تیمهای سقوط کرده گیلان دچار شود .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار