در بیانیه روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان شد؛
تابناک مرکزی: در بیانیه روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی آمده است: عده‌ای از فریب خوردگان داخلی با احتکار، ملت را در مضیقه و فشار اقتصادی قرار داده و با دشمن در این جبهه همسو شده‌ و اذهان مردم را مشوش کرده‌اند و بسیج در مقابل آنان ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 17 August 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ در پی اقدامات اخیر سپاه روح الله استان مرکزی در شناسایی انبارهای احتکار و معرفی به مراجع قضایی و با توجه به اینکه استان مرکزی بعنوان یکی از قطب های صنعتی و محوری کشور محسوب می شود روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیانیه‌ای را صادر کرده که متن آن به شرح ذیل است:

بسیج به عنوان لشکر مخلص الهی از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و همیشه نشان داده است که در زمان بحران چطور می‌تواند با بحران‌های جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم مقابله کند.

رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نبوده و نیست؛ ما امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج نه تنها در مسائل عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کنار ملت و دولت است بلکه در امنیت و رفاه مردم نیز در حال تلاش است.

نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن، شفاف و برجسته است و برای مردم و نظام  ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلی و اخلال‌گران، برای تضعیف نظام اسلامی خیز برداشته‌اند، این نهاد مردمی در خط مقدم مبارزه و انسجام بخشیدن بین مردم ونظام است.

امروز که دشمن با تمام توان، جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده است، عده‌ای از فریب خوردگان داخلی نیز با احتکار، ملت را در مضیقه و فشار اقتصادی قرار داده و با دشمن در این جبهه همسو شده‌ و اذهان مردم را مشوش کرده‌اند تا در نهایت با برهم زدن امنیت داخلی  مردم رودرروی نظام و انقلاب اسلامی بایستند.

در این راستا سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابلاغ برنامه‌ای به تمامی رده‌های بسیج، آنان را مأمور شناسایی و معرفی محتکران به مراجع قضایی کرد.

در چنین شرایطی بسیج به عنوان سرباز مقابله با جنگ اقتصادی دشمن همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس حافظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر شهید و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرد با تمام قوا، در میدان اقتصادی نیز ورود کرده و تلاش دارد تا نقش و رسالت خود را در زمینه‌های اقتصادی و مبارزه با محتکرین نیز به خوبی ایفا کند.

همچنین پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دستگاه‌های نظارتی با قدرت و چشم باز باید در میدان باشند و راه‌های فساد را ببندند، بسیجیان نیز در راه دفاع از نظام و ارزش های انقلاب و امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام مواضعی که در راستای مقابله و مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار اتخاذ کرده‌اند مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار