فرمانده نیروی انتظامی:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در برخورد با کسانی که اقدام به احتکار کالا می‌کنند، به وظیفه خود عمل می‌کند.
کد خبر: ۶۴۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 19 August 2018

ناجا در برخورد با احتکارکنندگان کالا به وظیفه خود عمل می‌کند

به گزارش تابناک قزوین،سردار حسین اشتری در حاشیه آیین نکوداشت آزاده شهید سرتیپ دوم «محمود امان اللهی» و تجلیل از ۱۴ آزاده سرافراز ناجا در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، آیین تجلیل از این عزیزان را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۲ هزار آزاده سرافراز دارد، افزود: همزمان با برگزاری این آیین تجلیل در ستاد فرماندهی، مراسم های دیگری در سراسر کشور برای تجلیل از آزادگان و خانواده شهدای آزاده برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در این آیین تجلیل، یاد و خاطره شهید امان اللهی که از عزیزان آزاده ناجا بود را گرامی داشتیم، افزود: معتقدیم همواره باید یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و آزادگان را گرامی بداریم، چرا که این عزیزان حق بزرگی  برگردن ما دارند.

سردار اشتری تأکید کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا باعث ارتقاء روحیه فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی انتظامی است و در اجرای مأموریت ها به ما کمک می کند.

وی یادآور شد: امروز همکارانم در سراسر کشور با روحیه جهادی و الگوگیری از سیره و منش شهدا و ایثارگران مأموریت ها را اجرایی و دنبال می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که بیش از ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به جد تقویت کنیم و در این زمینه موسسه حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در نیروی انتظامی به جمع آوری خاطرات رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا اقدام می کند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد نیروی انتظامی با کسانی که اقدام به احتکار کالا می کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه به وظیفه خود عمل می کند.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص انتشار خبر مفقودی ۶ کودک پاکستانی، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار