مسابقات تنیس ۱۵۰۰ امتیازی اصفهان با راه‌یابی ۸ تنیسور برتر به مرحله یک چهارم نهایی ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۶۴۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 22 August 2018

به گزارش تابناک : مسابقات تنیس آزاد 1500 امتیازی ++A اصفهان از 24 مردادماه و با حضور تنیسورهایی از سراسر کشور در آکادمی تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن این شهر آغاز شد.

مرحله یک هشتم نهایی جدول اصلی بخش انفرادی این مسابقات روز گذشته برگزار و چهره 8 تنیسور راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

به این ترتیب، شهاب راطق، عرفان گل احمد، انوشا شاهقلی، مهران مقیمی،کیارش سوری، مهدی سوری، امیراصلان منتخب، و فرشاد طلاور با پیروزی برابر حریفان خود به جمع 8 تنیسور برتر این مسابقات راه یافتند و امروز باید برای راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی با هم به رقابت بپردازند.

در بخش دونفره نیز، تیم‌های سوری-سوری، طاهری-اولیایی، شاهقلی-منتخب و قائمی-جمالیان موفق به شکست حریفان خود شدند و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند و امروز برای رسیدن به فینال تلاش خواهند کرد.

گفتنی است، به نفر نخست بخش انفرادی این مسابقات مبلغ 5 میلیون و 500 هزار تومان و به نفر دوم 2 میلیون و 800 هزار تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود. همچنین به نفرات سوم مشترک در مجموع 2 میلیون و 700 هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

همچنین به نفر نخست 1500 امتیاز، به نفر دوم 1000 امتیاز و به نفرات سوم مشترک 600 امتیاز تعلق می‌گیرد که در رنکینگ ملی محاسبه می‌شود.

به تیم‌های اول تا سوم مسابقات تنیس 1500 امتیازی اصفهان نیز به‌ترتیب مبلغ 2 میلیون و 200 هزار تومان، یک میلیون تومان و 800 هزار تومان (در مجموع) اهدا می‌شود. ضمن اینکه به تیم نخست 375 امتیاز، به تیم دوم 250 امتیاز و به تیم‌های سوم 150 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار