سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور سال 1360 در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 23 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: سخنران این مراسم سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل تقارن هشتم شهریور با عید غدیر خم، این آیین ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور در محل مسجد جامع ایلام برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: هشتم شهریور یادآور حادثه ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست دادند.

حجت الاسلام چراغی پور اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.

وی همچنین نکوداشت وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را عاملی مهم در تثبیت و استمرار روحیه دفاع و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای نهضت شکوهمند انقلاب برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان عنوان کرد. 

وی اضافه کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در گرامی داشت شهدای هشتم شهریور در سطح استان برگزار خواهد شد که از عموم مردم ولایت مدار برای حضور پرشور در این مراسم دعوت به عمل می آید./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار