مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: شهید رجایی مصداق بارز اخلاق‌ مداری است و این ویژگی شهید می ‌تواند الگوی عملیاتی برای حل بسیاری از مشکلات باشد.
کد خبر: ۶۴۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 26 August 2018

شهید رجایی الگوی اخلاق‌ مداری است

به گزارش تابناک قزوین، غلامرضا حقایق ‌پور در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان اظهار کرد: برای ما افتخاری است که رجایی اولین شهید رئیس‌ جمهور ایران از خطه‌ شهیدپرور قزوین است و سیره‌ این شهید بزرگوار از بدو تولد تا شهادت درس بزرگی برای رهروان راه شهداست.

وی افزود: شهید رجایی انسانی خود ساخته بود و در دوران مبارزات و زندان‌ های رژیم ستم ‌شاهی متحمل سختی‌ های فراوانی برای رضای خدا شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه شهید محمدعلی رجایی انسانی کامل در عصر حاضر بود و مدیریتی به تمام معنا مردمی داشت، افزود: این شهید بزرگوار مصداق بارز اخلاق ‌مداری بود و در تمام مراحل زندگی ‌اش حرمت‌ها را حفظ می ‌کرد.

 وی با اشاره به گم شدن فرهنگ اخلاق در جامعه امروزی اعلام کرد: شهید رجایی هیچگاه از دایره‌ اخلاق خارج نشد و این ویژگی شهید می ‌تواند الگوی عملیاتی برای حل بسیاری از مشکلات باشد.

 حقایق پور با اشاره به خدمات ارائه شده در دولت تدبیر و امید، انعکاس به هنگام فعالیت‌ های بنیاد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: عملکرد بنیاد در سال‌ های اخیر به ویژه خدمات ترویجی و فرهنگی آن قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست بنابراین باید برای انتقال آن در سطح جامعه تلاش کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار