شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تکریم و تجلیل از شهیدان عظیم الشان رجایی و باهنر زنده نگه داشتن گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 28 August 2018

به گزارش تابناک قم،در این بیانیه آمده است: هشتم شهریورماه یادآور وقوع جنایت فجیع توسط ایادی زبون و پیاده نظام استکبار جهانی، منافقین سفاک و شهادت مظلومانه دو همرزم جبهه های نبرد با قدرت های فاسد و دو الگوی برجسته «بامردم بودن و برای مردم خدمت کردن»، شهیدان والامقام رجایی و باهنر در انفجار هولناک ساختمان نخست وزیری است.

بیانیه ادامه یافته است: حادثه ای عبرت آموز و ماندگار در تاریخ و شهادت رئیس جمهور مکتبی و نخست وزیر دانشمندی که زندگی و شهادت شان درس آموز و تعهد، خدمتگذاری صادقانه و معلم اخلاق بودن از شاخصه های مثال زدنی آن ها بوده و فیض شهادت پاداش اخلاق، پاکی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام، نظام و کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیانیه حاکیست: در نتیجه تکریم و تجلیل از شهیدان عظیم الشان رجایی و باهنر، تجلیل از یک جریان فکری، عملی و انقلابی و در سال جاری فرصت مغتنم برای افشای چهره پلید و ددمنشی گروهک تروریستی منافقین و اهداف پشت صحنه اقدام رذیلانه افراد معلوم الحال در همنوایی با دشمنان کینه توز ملت سلحشور ایران و تلاش برای تطهیر این جنایتکاران است.

در این بیانیه آمده است: در همین رابطه و همزمان با جشن باشکوه عید فرخنده و سعید غدیر خم، مراسم بزرگداشت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا روز پنجشنبه هشتم شهریورماه جاری با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد و از آحاد ملت متدین و شهید پرور برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار