رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هشتم شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 28 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از  از تسنیم،عباس سروری  ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن عید غدیر و هفته دولت اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای والا مقام دولت ساعت 10 صبح هفتم شهریور ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری با اشاره به اینکه سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، عنوان کرد:در سی و هفتمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دو یار دیرین امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص که از یاران مخلص و با وفای امام راحل و مبارزان انقلاب اسلامی بودند مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهادت رجایی و باهنر یادآور تلخ‌ترین خاطرات دوران اوایل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این بزرگواران با داشتن ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی برجسته توانستند در دل تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ماندگار شوند و الگوهای اخلاقی برای مسئولان دولتی باشند.

سروری از تمام آحاد مردم، اصناف مختلف و تمامی گروه‌ها و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد که در مراسم تجلیل و یادبود شهیدان رجایی و باهنر شرکت کرده و با حضور باشکوه خود بار دیگر بر آرمان و راه این شهیدان مهر تأیید بزنند و با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار