هشتم شهریور یادآور شهادت دو همسنگر عرصۀ علم و ایمان و مجاهدت دو دولتمرد صادق، بی‌ادعا، خدوم و خستگی‌ناپذیر است که عاشقانه جان خویش را در راه تعالی انقلاب، اعتلای آرمان میهن اسلامی و مبارزه با منافقان فدا کردند.
کد خبر: ۶۴۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: رضاجاویدی معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شهیدان رجایی وباهنر دلیرمردانی بودند که با تمام وجود و اعتقاد قلبی به اسلام و امام امت برای سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی کوشیدند و خدمت خالصانه و بی‌منت به محرومان و رفع نیاز دردمندان را اولویت کار خویش قرار دادند و امروز شاهد آن هستیم که پس از گذشت سی و هفت سال از حادثۀ انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی، همچنان یگانه الگوی عملی دولتمردان، خدمتگزاران و همۀ کسانی که در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند هستند.

وی افزود: شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهور وقت) و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر وقت) دو یار وفادار و صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.

جاویدی با اشاره به اینکه در شهریورماه هر سال رایحۀ خوش شهادتشان کشور اسلامی ایران را عطرآگین می‌کند و نسیم خدمتگزاری و شهادت‌طلبی ایشان به کالبد جامعه روحی تازه می‌بخشدخاطر نشان کرد:شهدای هشتم شهریور با شهادت خویش یکبار دیگر بر مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صحّه گذاشتند و مایۀ سرافکندگی و شرمندگی منافقان کوردل و تروریسم دولتی غرب گشتند.

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: هفته دولت فرصت گرانبهایی است تا خادمان ملت ضمن تبیین و بازشناسی آثار ارزشمند و اندیشه‌های تابناک شهدای هشتم شهریور، فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمارند و روشنابخشی آنان را چراغ راه خویش سازند.

وی افزود: برهمین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ از عموم مردم غیور و همیشه در صحنۀ استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر استان حضور بهم رسانند.

جاویدی گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر در روز چهارشنبه ۷ شهریور، پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین جاوید استاد حوزه و دانشگاه و مداحی حاج کاظم محمدی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که از عموم شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) برای شرکت دراین مراسم دعوت بعمل می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار