جمعه 9 شهریور؛
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم، از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی گفت: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما این را بداند که ما فولاد آب‌دیده هستیم و نقاط قوت زیادی داریم.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف انقلاب اسلامی ایران هستند که مطمئنا مانند 40 سال گذشته با وحدت و همدلی ملت هوشیار و بیدار ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

حافظی ضمن یادآوری اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند، ادامه داد: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یاس در دشمنان و سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: قرارگاه امام هادی(ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد 85 گروه جهادی را به مناطق محروم استان اعزام کند.

وی افزود: مرحله اصلی رزمایش به منظور انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی، روز جمعه 9 شهریورماه با شرکت 14 گردان الی بیت المقدس از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان در نماز دشمن شکن جمعه و سپس اجرای ستون کشی و برنامه‌های رزمی و فرهنگی آغاز می‌شود.

حافظی گفت: در مرحله دوم، بیش از یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان به مدت بیست روز از 9 تا 29 شهریورماه جهت ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهر قم اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم اضافه کرد: این گروه‌ها در مجموع در قالب 5 هزار نفر روز اردو در عرصه های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب های اجتماعی به همشهریان ساکن در حاشیه شهر خدمات رسانی خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار