رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: مناطق هدف ما در رزمایش "محمد رسول الله" حاشیه شهرهای استان خواهد بود که توسط ۱۵۰ گروه جهادی و گروه‌های جهادی اقشار در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ده روزه حضور پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 31 August 2018

اجرای رزمایش

به گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا اله‌بداشتی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: امروزه رسانه بزرگترین رسالت خویش را بر دوش می کشد زیرا بزرگترین و کارآمد ترین عنصر نظام است به همین دلیل مقام معظم رهبری همیشه به رسانه توجه ویژه ای داشته اند.

وی افزود: دشمنان در صدد هستند باور مردم را نسبت به انقلاب در آستانه 40 سالگی تضعیف کنند به همین دلیل با ورود به دو حوزه اقتصاد و فرهنگ به  مردم فشار وارد می کنند در نتیجه شایسته است اصحاب رسانه بذر امید را با انعکاس اخبار مثبت در دل مردم بپرورانند و این اعتماد را در آنان زنده کنند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج اقدامات بسیار خوبی از اول انقلاب تاکنون برای شکل‌گیری نظام انقلاب انجام داده است، اضافه کرد: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده است به بیان دیگر،بسیج مردم محور است، امروز بسیج و سپاه در برابر دشمنان ایستاده و در مناطق محروم به مردم رسیدگی می کند.

به گفته اله بداشتی، مردم باید بدانند کسانی هستند در این نظام که نگران آنها هستند و معشیت و رنج مردم و زندگی آنها برایشان مهم است در نتیجه بسیج و سپاه در این راستا اقدامی جهادی را تحت عنوان رزمایش" محمد رسول الله" برنامه ریزی کرده است که با هدف  خدمت گذاری به مردم در برنامه کاری خود قرار داده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در این برنامه از ۱۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده و در شهرستان‌های آبیک، بوئین زهرا، تاکستان، الوند، آوج، ناحیه امام سجاد و امام حسن(ع) استان قزوین که با مدیریت سپاه‌های استانی و همراهی گروه‌های جهادی بسیج که در حوزه‌ها و پایگاه‌ها سازماندهی شده‌اند و ۲۰ قشر که آمادگی خود را اعلام کردند با همراهی معاونین سپاه، دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، و  همچنین استفاده از ظرفیت خیرین برای به نمایش درآوردن و ارائه خدمات به نواحی منفصل شهری انجام شود.

وی اضافه کرد: خدمات این رزمایش شامل اجتماعی، معیشت، سلامت، فرهنگی، آموزشی، برنامه‌های کارآفرینی و اشتغال، ارائه وام‌های کم‌بهره و همچنین توانمند سازی، کمک به معیشت افراد، کمک به بهسازی و نوسازی خانوادها‌ی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، برگزاری اردوها و خیمه‌های فرهنگی و دیگر برنامه‌ها در نظر گرفته شده است. 

این مسئول توضیح داد: این برنامه‌ از طریق بسیج سپاه، پایگاه‌های مقاومت و مدیران اقشار ما مدیریت خواهد شد که خدمات، مردم‌داری، مردم‌یاری و اجتماعی خود را به دست مردم برسانیم و روح امید را بار دیگر در مردم بدمیم و به آنها نشان دهیم که بسیج و سپاه همیشه در کنار و کمک حالشان هستند. 

اله بداشتی عنوان کرد: مناطق هدف ما در رزمایش "محمد رسول الله" حاشیه شهرهای استان خواهد بود که توسط ۱۵۰ گروه جهادی و گروه‌های جهادی اقشار در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ده روزه حضور پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به حضور گروه‌های جهادی در مناطق هدف و با مدت زمان حضورشان برنامه‌های خود را تعریف کرده ایم و در آینده هم به فعالیت و ارائه خدمات خود با طرح‌های متنوع که یکی از آنها به عنوان طرح کرامت است، ادامه خواهیم داد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین مطرح کرد: ما در برنامه‌های خود یک برنامه طلایی به نام "میز خدمت" داریم که در آن مدیران همکار و استانی در جمع مردم حضور پیدا می‌کنند و مشکلات مردم را حل و فصل خواهند کرد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار