با حضور معاون وزیر ورزش و معاون استاندار:
در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و معاون استاندار،30 خانه ورزش روستایی در استان قزوین تجهیز شد.
کد خبر: ۶۴۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 01 September 2018

به گزارش تابناک قزوین،به مناسبت هفته دولت با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار تعداد ۳۱ خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی مجهز شد.

 در مراسمی با حضور فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش در امور بانوان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری و علایی مدیرکل ورزش و جوانان استان با تامین وسایل ورزشی برای روستاهای استان تجهیز ۳۰ خانه روستایی آغاز شد.

با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال ۳۱ خانه ورزش روستایی در استان قزوین به وسایل دارت، تنیس روی میز، تاتامی و شطرنج، مجهز شدند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: در مرحله بعدی ۳۸ خانه روستایی به وسایل ورزشی مجهز خواهند شد و تلاش می کنیم امسال این تعداد به ۱۰۰ خانه روستایی برسد.

وی افزود: در روستاهای استان ۳۰۰ ورزشکار ساماندهی شده داریم و با تجهیز خانه های روستایی زمینه توسعه فعالیتهای ورزشی فراهم می شود.

علایی مقدم بیان کرد: در سال گذشته با دریافت ۱۶ میلیارد تومان اعتبار توانستیم ۶۸ پروژه احداث، بازسازی و تکمیل را عملیاتی کنیم و به طور متوسط هر ماه یک پروژه افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: با شناسایی فصاهای مازاد روستایی و اختصاص آن به ورزش گام مهمی برای توسعه فعالیتهای ورزش در مناطق روستایی برداشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظها کرد: با فعال شدن هیئت های ورزش روستایی امیدواریم شاهد گرایش بیشتر جوانان روستایی به ورزش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار