۲۶۷ واحد آموزشی با بیش از یک هزارو ۵۹۸ کلاس درس و زیربنای ۱۸۲ هزارو ۱۳۷ مترمربع در ۲۰ سال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز استان به صورت خیری و مشارکتی احداث شده است.
کد خبر: ۶۵۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 04 September 2018
استان همدان دارای سه هزار و ۷۸۷ مدرسه در قالب ۱۵ هزار و ۸۶۲ کلاس درس است.

به گزارش ایرنا،مدیر کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و به مناسبت هفته دولت دبستان ۶ کلاسه خیرساز شاهد در ناحیه یک آموزش و پرورش این شهر بهره برداری شد.
 
فرزاد تیموری افزود: این مدرسه با اعتبار پنج میلیارد ریال و توسط خیر مدرسه ساز غلامرضا اخوان عطا ساخته شده است.

وی اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۴۹۸ متر مربع در ۲ طبقه به صورت کامل تجهیز شده است و همه تجهیزات شامل میز و نیمکت، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور و سایر تجهیزات برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه دخترانه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی احداث شده است گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید حدود ۱۵۰ دانش آموز دختر در این دبستان مشغول تحصیل می‌شوند.

تیموری افزود: به مناسبت این هفته عملیات اجرایی مدرسه خیری شهید موسی نژاد و خیری اخوان نیز در میدان پیشاهنگی در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۸۵ متر مربع و با زیر بنای ۸۸۸ متر مربع احداث خواهد شد.

به گفته وی این اداره کل در راستای سیاست‌های گسترش عدالت آموزشی با تحویل ۱۷ کلاس درس و اتاق در قالب سه طرح آموزشی و سه طرح ورزشی در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۹۳ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به استقبال هفته دولت رفت.

تیموری بیان کرد: بودجه مورد نیاز ساخت و تکمیل یک مدرسه از محل اعتبارات مشارکت خیرین مدرسه ساز و پنج مدرسه دیگر از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

۲۶۷ واحد آموزشی با بیش از یک هزارو ۵۹۸ کلاس درس و زیربنای ۱۸۲ هزارو ۱۳۷ مترمربع در ۲۰ سال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز استان به صورت خیری و مشارکتی احداث شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار