معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد: نمایشگاه عرضه مستقیم عسل ۱۸ تا ۲۳ شهریور در پارک مردم همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 04 September 2018

به گزارش ایسنا، محمد نظرپور ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۲۰۰ تن عسل در همدان تولید شود.
 
وی با تأکید براینکه هرساله مراسم برداشت عسل تحت عنوان جشن شکرگذاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سالجاری جشن شکرگذاری عسل با نمایشگاه عرضه عسل با هدف شناساندن این اکسیر به مردم در شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: عسل یک اکسیر و دارویی برای مردم است و قصد داریم با برگزاری این نمایشگاه در شهر همدان فرهنگسازی کنیم تا مصرف این ماده غذایی افزایش یابد.

نظرپور با بیان اینکه زنبورداری یک فعالیت سبز است، خاطرنشان کرد: در این همایش مدیر کل زنبورداری کشور، رئیس اتحادیه زنبورداران کشور، رئیس صندوق زنبورداران کشور و مسئولان استانی سخنرانی خواهند داشت و همچنین سخنرانی‌های علمی توسط زنبورداران و تشکل‌‎ها صورت خواهد گرفت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به تولید ۲۱۷۰ تن عسل در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته ۲۱۷۰ تن عسل در استان همدان تولید شد و امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۲۰۰ تن عسل تولید شود.

وی با اشاره به وجود ۲۱۵ هزار کلنی در استان همدان، افزود: سال گذشته در استان همدان ۲۱۵ هزار کلنی زنبور عسل وجود داشت که نسبت به سال ۹۵ رشد ۶ درصدی داشته است و امسال نیز قطعاً افزایش تعداد کلنی خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار