رئيس هیأت ورزش‌هاي همگانی استان قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري 16 رويداد ورزش همگاني آقايان و بانوان ويژه هفته دولت در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 04 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،اسماعیل زند اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی هماهنگ با اداره کل ورزش و جوانان و همانند دیگر هیات‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر این هفته به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برنامه‌های متنوعی در سطح استان قم اجرا کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته در هر دو بخش مردان و بانوان اجرا شد، ادامه داد: جشنواره ورزش در آب ویژه بانوان به میزبانی استخر حجاب، پیاده‌روی خانوادگی در روستای سیرو، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای جعفریه و همایش ورزش در طبیعت به مناسبت هفته دولت اجرا شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم ابراز کرد: در این هفته از برترین‌های هر دو بخش تیمی و انفرادی مسابقات ورزشی کارمندان دولت نیز تقدیر شد، ضمن اینکه شاهد برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان بخش کهک در سالن شهدا و جشنواره ورزش در آب بانوان به میزبانی استخر نرگس نیز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم روپایی استان قم در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و مردان ورزشکار نیز در جشنواره ورزش در آب آقایان رقابت کردند، ضمن اینکه جلسه شورای ورزش همگانی نیز به میزبانی فرمانداری قم برگزار شد.

زند عنوان کرد: همچنین همایش پیاده‌روی بانوان علاقمند به ورزش در پارک لاله شهر کهک، اعزام تیم‌های مردان و بانوان لیوان چینی قم به مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان مراغه، مشارکت در اجرای ویژه برنامه سروستان در بوستان اطلس منطقه شهرقائم و برگزاری دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در دانشگاه قم از برنامه‌های مهم برگزار شده توسط این هیأت در هفته دولت هستند.

وی افزود: اردوی آماده‌سازی تیم طناب‌زنی بانوان قم در باشگاه ورزشی طاها برگزار می‌شود، ضمن اینکه در هفته جاری با هدف رشد و توسعه ورزش همگانی در بین بانوان، همایش پیاده‌روی پارک در سنین مختلف در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار