فیلی گفت: چیتاب شهر نوپا و خوش آب و هوائیست که قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان را داراست.
کد خبر: ۶۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷ 06 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازچیتاب در بازدید معاون استاندار و مدیرکل راه استان از مناطق گردشگری، چیتاب که باحضور امام جمعه وبخشدارصورت گرفت، مهندس فیلی با تشکر ازپیگیریهای امام جمعه و بخشدار گفت: چیتاب شهر نوپا و خوش آب و هوائیست که قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان را داراست.
فیلی افزود: با پیگیریهای مصرانه امام جمعه دلسوز و شجاع کبگیان وباتوجه به وجود شرایط جغرافیائی چیتاب این شهر دارای جاذبه های طبیعی و خدادادیست که با تخصیص بودجه در ردیف گردشگری و بوم گردی بانگاه روشن به آینده میتوان با اهتمام به اجرای فرهنگ گردشگری به اقتصاد این دیار جانی دوباره داد.
چیتاب در آستانه تبدیل شدن به قطب گردشگری + تصاویر

علمیردانی مدیر راه استان هم باتشکر از پیگیریهای امام جمعه بخشدار وشورای شهر در رابطه با گردشگری و ایجادفضای تردد راحت ترگردشگران به چیتاب گفت: بعداز اتمام آسفالت جاده چیتاب گردوه که راه ارتباطی بخش به بزرگراه اصفهان یاسوج میباشد اتصال جاده ارتباطی چیتاب به اتوبان پاتاوه دهدشت که از تنگه مورگا و میان دو آب چیتاب به طول ۴کیلومتر می گذرد مهمترین دغدغه ماست.
چیتاب در آستانه تبدیل شدن به قطب گردشگری + تصاویر

وی افزود:باپیشرفت فیزیکی وساخت پل حدود۶۰درصد کار پیشرفته است که انشالله در آینده ای نزدیک با تکمیل و آسفالت این شاهراه حیاتی آرزوی مردم این دیار که تزریق تکمیل آن، خروج شهرچیتاب از بن بست است را برآورده خواهیم کرد.
در ادامه امام جمعه کبگیان هم باتشکر از اقدامات مسئولان در پاسخگوئی به خواسته های مردم بخش دربرطرف کردن مشکلاتشان گفت: همه ما مسئولان وظیفه خدمتگزاری که بر دوشمان است را باید باتمام توان درخدمت به خلق در مرحله اجرا به ثمر برسانیم تا با رضایت خلق خداوند هم از ماها راضی شود.
چیتاب در آستانه تبدیل شدن به قطب گردشگری + تصاویر

علی وحدانی فر با اشاره به مسئله گردشگری چیتاب و کبگیان هم تصریح کرد: شرایط استراتژیک و موقعیت استثنائی کبگیان دراستان،و چیتاب درکبگیان باعث، هجمه گردشگران به جای جای کبگیان، خاصه جذبه های توریستی شهر چیتاب در فصول بهار وتابستان شده است که همه ماها را براین داشته تا انشالله، بانهادینه کردن فرهنگ گردشگری و بوم گردی این مکان زیبا را به سراسر کشور معرفی و کمک شایانی به اقتصاد این دیار کنیم.
امام جمعه کبگیان افزود:علی رغم پیگیریهای بنده و تلاش شورای شهر و بخشدار زحمتکش کبگیان وچراغ سبز مسئولان به مسئله گردشگری در چیتاب هنوز فرهنگ پذیرائی وراهکار ورود به جذب گردشگر درنبود امکانات برای مردم این دیار جانیوفتاده است.
چیتاب در آستانه تبدیل شدن به قطب گردشگری + تصاویر

دکتر وحدانی فر باتشکراز شروع کار خانواده حریم کیش در بسترسازی اصلاح فضای رودخانه چیتاب باتوجه به دریافت مجوزهای قانونی ساخت این مکان گفت: لایروبی رودخانه راه اندازی حدود قایقرانی، ساخت پل های فلزی دید وبازدید گردشگران از مناطق صعب العبور پشت کُورَکیِ چیتاب، باساخت آلاچیق و سکوهای تفریحی وسرویسهای بهداشتی در کنار فضای دل انگیز درختان سرسبز وریزش آبشار مصنوعی، تفرج گاه زیبا و روئیایی در ورودی شهر چیتاب خواهد ساخت که باعث جذب توریست و ورود مسافران انبوه به شهر چیتاب خواهدشد ومُشَوِّقِ دل بستن جوانان این خطه باسرمایه گذاری در مناطق بکر و دست نخورده خواهدشد که باعث شکوفائی اقتصاد و رونق بازار کار خواهدشد.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به مسئله بومگردی دربخش گفت: ساختار قدیمی در روستاهای بخش هنوز راوی پخش خانه های کاه گلی دست نخورده ایست که در مسئله بوم گردی کانون توجه گردشگران مختلف میباشد
وی گفت: قله تاریخی چیتاب که در منطقه نظر آباد وجود دارد با پیگیریهای خانواده عالم و مستعد وکیلی در شرف ایجاد فرهنگ بوم گردی میباشد، که با توجه به مشرف بودن به منظره زیبای شالیزار وسیع و رودخانه پرآب کبگیان در بلندای روستاهای نظرآباد ونقاره خانه ازتوابع چیتاب از موقعیت استثنائی و قابلیت جذب توریست برخوردار است٫.

لازم به ذکر است باتوجه به هجمه گردشگران از استانهای متعدد، به شهر چیتاب منطقه های توریستی کُورَکی و قله تاریخی نظر آباده چیتاب باتوجه به ساخت موارد ذیل و دریافت مجوزهای قانونی توسط خانواده های حریم کیش و وکیلی در شرف تبدیل شدن به مناطق استاندارد گردشگریست٫.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
چیتاب سنبل یاسوج سی سخت الپ ایران
هادی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
با تشکر از دوست عزیز جناب مهندس حریم کیش، که با صنعت پاک گردشگری، ضمن حفظ میراث بومی و فرهنگی گذشتگان، ترویج فرهنگ حفاظت و استفاده مناسب از محیط زبست،سهم ویژه ای در کارافرینی و اشتغالزایی خواهند داشت.
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
تنها راه رهایی جوانان استان تبدیل استان به قطبگردشگری کشور با استفاده از نیروهای خلاق و بومیست، مدیران باید بستر سازی کنند و فرهنگ گردشگر پذیری در استان رونق پیدا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار