در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد:
در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، برنامه‌های اصلی کنگره، با دیدار از دو هزار و 220 خانواده شهید از روز چهارشنبه، چهاردهم شهریور ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 06 September 2018

برنامه‌های اصلی کنگره 3 هزار شهید استان قزوین آغاز می‌شود

به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور رییس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، برنامه دیدار از همه خانواده‌های شهدای استان قزوین از روز چهارشنبه، چهاردهم شهریور ماه آغاز می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره دیدار و گفت‌وگو با بازماندگان شهدا می‌باشد، این طرح با اختصاص 56 گروه از نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: در این دیدارها خانواده‌های معظم شهدا در جریان رخداد بزرگ کنگره قرار گرفته و همچنین از ایثار و تلاش آنان در طول سال‌های پس از دفاع مقدس تقدیر به عمل می‌آید.
حقایق‌پور گفت: برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید یکی از اتفاقات مهم تاریخی و ارزشی استان می‌باشد که بایستی با همت و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوب و شایسته و در خور مردم شهیدپرور برگزار شود.

مدیر اجرای برنامه دیدار از خانواده شهدای قزوین افزود: در دیدار با خانواده‌های شهدا که در قالب طرح سپاس بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا می‌شود، از دو هزار و 220 تن از والدین و همسران شهدای در قید حیات استان قزوین دیدار خواهد شد.

گفتنی است، در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، از 96 والدین شهید و 42 همسر شهید در شهرستان آبیک، 53 والدین شهید و 34 همسر شهید در شهر الوند و یکصد و 42 والدین شهید و 63 همسر شهید در شهرستان بویین‌زهرا دیدار خواهد شد.

همچنین 286 والدین شهید و یکصد و 23 همسر شهید در شهرستان تاکستان، 772 والدین شهید و 446 همسر شهید در شهرستان قزوین، 87 والدین شهید و 76 همسر شهید در شهر محمدیه دیدار به عمل می‌آید.
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار