مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته مردم قزوین 16 میلیارد و 720 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که امیدواریم امسال این رقم به 40 میلیارد برسد.
کد خبر: ۶۵۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 08 September 2018

40 میلیارد ریال در جشن عاطفه های قزوین جمع آوری می شود

به گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی با اعلام این خبر فزود: در نخستین روزهای جشن عاطفه های امسال میزان مشارکت مردم قزوین در این امر خیرخواهانه رشد محسوسی داشته است و کمک های خیران به طور مستمر ادامه دارد.


به گفته وی ،مردم استان قزوین در نخستین روز آغاز جشن عاطفه‌ها با مشارکت پرشور خود رشد 156 درصدی را در کمک به دانش آموزان نیازمند به نسبت مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر حضور مردم در عرصه خدمت به محرومان بیان کرد: در نخستین دقایق آغاز جشن عاطفه ها شهرداری قزوین با کمک 400 میلیون ریالی، استانداری قزوین و یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هرکدام با کمک 50 میلیون ریالی به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.


وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما در 2 ‌مرحله، 15 و 16 شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و همچنین 11 مهر ماه در سطح مدارس برگزار می شود. 


مومنی یادآورشد: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # 028*8877* ، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار