مدیر مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری «محمد رسول‌الله(ص)» در این استان گفت: ۸ هزار جهادگر در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در طی مدت برگزاری این رزمایش به محرومان فارس خدمت‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 08 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: شكرالله مسكویی، مدیر مركز مطالعات و حركت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس امروز، ۱۷ شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری «محمد رسول‌الله(ص)۲» همزمان با سراسر كشور در فارس گفت: فعالیت‌های خوب جهادی در راستای برگزاری رزمایش در نقاط مختلف فارس در حال برگزاری است.
وی با بیان اینكه بخش اول این رزمایش ارائه خدمات جهادی به محرومان است، افزود:‌ این بخش از ۹ شهریورماه آغاز و تا ۲۹ شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.
مسكویی از فعالیت ۴۰۰ گروه جهادی در این بخش از رزمایش خبر داد و گفت: ۸ هزار نفر از جهادگران در قالب این رزمایش طی مدت مذكور به محرومان و نیازمندان خدمات ارائه خواهند داد.
مدیر مركز مطالعات و حركت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس با بیان اینكه این خدمات توسط قشرهای مختلف بسیج به‌صورت تخصصی ارائه می‌شود، گفت: همچنین در قالب اجرای این رزمایش حضور مسئولان در مناطق محروم را خواهیم داشت.
وی با بیان اینكه ۲۵۰ پروژه عمرانی توسط گروه‌های جهادی طی این ایام انجام خواهند شد، گفت: اعزام تیم‌های بهداشتی، ویزیت رایگان و برپایی كلینیك‌های تخصصی و بیمارستان صحرایی، ایجاد كارگاه‌های تولیدی و آموزشی جهت ایجاد اشتغال از جمله فعالیت‌های ما در این رزمایش است.
مسكویی اظهار كرد: اردوهای جهادی اقشار مختلف بسیج یك تا ۷ روزه در مناطق محروم استان برگزار می‌شود كه این مسئله به مكان و زمان برپایی اردو بستگی دارد.
وی با بیان اینكه طی ۸ روز گذشته ۱۳۵ گروه جهادی به مناطق محروم فارس اعزام شده‌اند، گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام طلاب و روحانیان از دیگر فعالیت‌های این بخش از رزمایش است.
مدیر مركز مطالعات و حركت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس گفت: همچنین از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه جاری تیم پزشكی به بلوار اتحاد شیراز اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینكه كلینیك تخصصی پزشكی در سه نقطه بلوار اتحاد، خیابان قاآنی و سهل‌آباد دائر می‌شود، گفت: از ۲۵۰ پروژه عمرانی ذكر شده تنها ۱۱۰ پروژه متعلق به شهرستان جهرم است كه در طول سال این پروژه‌ها ادامه خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار