طبا صدور اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 08 September 2018

به گزارش تابناک قم، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بدین شرح است:

یوم‌الله هفدهم شهریور یادآور حماسه ماندگار مردمی، برای تحقق آرمان انبیاء و برقراری حکومت اسلامی و تداعی کننده قیام خونین و تاریخ‌ساز یوم‌الله پانزدهم خردادماه سال ۱۳۴۲ است که چون آذرخشی بر تارک انقلاب اسلامی درخشید و حادثه بزرگی بود که چهره سفاکانه و سیاه رژیمِ جلاد صفت و دیکتاتور خاندان منحوس پهلوی و دست‌نشانده نظام سلطه با محوریت آمریکا را برای همگان نمایان ساخت.

روز فراموش نشدنی که با حمایت و هدایت رئیس جمهور وقت شیطان بزرگ آمریکا و با هدف سرکوب قیام الهی مردم ایران در تهران و ۱۱ شهر دیگر کشور حکومت نظامی اعلام شد تا بهانه و راهکاری باشد برای کشتار و ارعاب مردم و در نتیجه میدان شهداء تهران در روز هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷ به مصداق «کلُ یَوم عاشورا و کلُ اَرضٍ کربلا» به واقعه عاشورایی و صحنه کربلایی مبدل شد.

در این فاجعه فجیع هزاران زن و مرد و کودک در آتش خشم رژیم خونریز و سلطنتی به خاک و خون غلطیدند و با شهادت مظلومانه خود حکومت طاغوتی را رسوا و سرعت حرکت انقلابی، ایرانیِ متدینِ خواهان استقلال، آزادی و حکومت اسلامی را شتاب دوچندان بخشیدند و امروز ما هستیم و امانت‌داری میراث گرانسنگ گلگون‌کفنان قیام الهی ۱۷ شهریور در این مقطع حساس و سرنوشت‌سازی که دشمنان کینه‌توز نظام دینی با سخیف‌ترین توطئه در صدد القاء ناکارآمدی نظام دینی و مأیوس‌کردن امّت هستند.

بی‌تردید به مدد الهی و بصیرت، دشمنان شناسی و عمل به وظیفه جان‌برکفان ولایی ره به جایی نخواهند برد و آرزوی براندازی نظام اسلامی را همانند اسلاف خود به گور خواهند برد. انشاءالله.

لذا در همین رابطه مراسم بزرگداشت بعد از اقامه فریضه مغرب و عشاء روز شنبه مورخ ۱۷ شهریورماه با حضور خیل عظیم زائرین و مجاورین کریمه اهل‌بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد، آحاد اُمت متدین شهیدپرور را به شرکت در مراسم مذکور دعوت می‌نماید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار