معاون تاکسیرانی و حمل ونقل، بار و کالای شهرداری همدان گفت: خوشبختانه کمبود سرویس مدارس نداریم، ولی متاسفانه اکثر سرویس‌هایی که با مدارس همکاری دارند، فاقد مجوز هستند و امسال همه مدارس ملزم شده‌اند تا از خودرو‌های دارای برچسب سرویس مدارس استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 10 September 2018
میلاد کریمی گفت: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس کسانی که متقاضی سرویس مدارس هستند، از طریق سامانه سپند اقدام کنند.

به گزارش فارس، کریمی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس کسانی که متقاضی سرویس مدارس هستند، می‌توانند از طریق سامانه سپند اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از کسانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، مورد تایید قرار گرفته‌اند، افزود: افراد بعد از ثبت‌نام و تقاضا مورد بررسی قرار گرفته، بعد از گرفتن تاییدیه به کارتابل سازمان آموزش و پرورش ارسال و بعد از تایید آموزش و پرورش دوباره به سازمان معاونت حمل ونقل ارجاع داده می‌شوند و پس از گرفتن سوءپیشینه و عدم اعتیاد به متقاضیان برچسب سرویس مدارس جهت فعالیت داده می‌شود.

معاون تاکسیرانی و حمل ونقل، بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه به همه شرکت‌های دارای مجوز از معاونت حمل و نقل نیز فراخوان داده شده است، افزود: در حال حاضر پنج شرکت تاکسی بی‌سیم ۱۸۳۳،۱۸۱۷،۱۸۲۸ و شرکت تاکسی بی‌سیم ۱۸۲۰ بانوان و شرکت شلمچه (جهان نما) دارای مجوز فعالیت از معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری هستند که فراخوان را دریافت کرده و در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه خطاب به والدین و مدیران مدارس گفت: از والدین و مدیران مدارس تقاضا داریم از خودرو‌های دارای برچسب سرویس مدارس جهت جابه‌جایی فرزندان و دانش‌آموزان استفاده کنند، در غیر این صورت عواقب آن به عهده خود والدین و مدیران خواهد بود.

کریمی افزود: مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی به آدرس www.sepand.ir وارد کنند.

معاون تاکسیرانی و حمل ونقل، بار و کالای شهرداری همدان در پایان گفت: والدینی که متقاضی سرویس برای فرزندان خود هستند، می‌توانند از طریق سامانه سپند اقدام به تهیه سرویس کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار