سجاد سلیمانی در گفتگو باتابناک:
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت:تن‌ها سرویس‌های مدرسه دارای برچسب سرویس سال ۹۷، می‌توانند در زمینه جابجائی دانش آموزان فعالیت داشته باشند، تا پس از دریافت تأییدیه‌ها و گواهی‌های خواسته شده، برچسب سرویس مدرسه بر روی شیشه خودرو نصب خواهد شد و راننده و خودروی مورد تأیید می‌تواند در جابه جایی دانش آموزان فعالیت کند.
کد خبر: ۶۵۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 09 September 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به نزديك شدن فصل بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد، طرح جلوگیری از فعالیت سرویس‌های غیرمجاز مدرسه توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:ساماندهي سرويس‌هاي مدارس با همكاري‌مشترك سازمان تاکسیرانی، پليس راهور و آموزش و پرورش از ماه‌ها قبل در سطح شهر کرمانشاه آغاز و جلسات متعددي در اين زمينه برگزار شده است تا همزمان با بازگشايي مدارس بتوان سرويس‌هاي مدارس را فعال كرده و از تردد خودروهای فاقد مجوز جلوگيري نمود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت:امکان کنترل الکترونیکی رانندگان و خودروهای سرویس مدارس، از لحاظ امنیت ، ایمنی و صلاحیت مهیا شده است لذا از تردد سرویسهای غیرمجاز مدرسه در سال تحصیلی جدید جلوگیری خواهد شد .

سلیمانی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی با همکاری اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور برای اولین بار سامانه‌ای راه‌اندازی کرده است، تا والدین بتوانند در صورت نیاز با نصب اپلیکیشن مربوطه ،سرویس و مسیر حرکت رفت و برگشت آنرا از درب منزل تا مدرسه رصد نمایند که البته این امر مستلزم ثبت اطلاعات والدین و دانش آموزان در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ) به نشانی irtusepand.irمی باشد.

به گفته این مسئول، اطلاعات تمام راننده‌ها در این سامانه به صورت پرونده الکترونیک ثبت و در اختیار تاکسیرانی قرار دارد، وبا ثبت این اطلاعات ، سوء پیشینه راننده ، آزمایش عدم اعتیاد ، معاینه فنی خودروها و.....وارد سامانه می‌شوند و امکان کنترل هم از لحاظ امنیت و ایمنی و هم از نظر صلاحیت به صورت الکترونیک مهیااست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود:رانندگان در این سامانه دارای پروفایل کاملی از اطلاعات شامل شماره تلفن، آدرس، عدم اعتیاد و سوء پیشینه وهستند.


 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار