رهبر انقلاب در دانشگاه علوم دریایی نوشهر:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه جمهوری اسلامی از یک نهال باریک به درختی برومند و پرثمر تبدیل شده است، تاکید کردند: جمهوری اسلامی توانسته توطئه‌ آمریکا را در منطقه با شکست مواجه کند.
کد خبر: ۶۵۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 10 September 2018

ملت ایران از اخم آمریکا نهراسید و آن را به عقب‌نشینی و شکست کشاند

به گزارش تابناک قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در شانزدهمین مراسم مشترک دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، لباس ارتش را لباسی مبارک و افتخار آفرین نامیدند و با اشاره به سیاستهای شرارت بار استکبار برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه تأکید کردند: جمهوری اسلامی و ملت ایران با ایستادگی در مقابل امریکا ثابت کرده است اگر ملتی از اخم و تشر زورگویان نترسد و به توانایی های خود اعتماد و اتکا کند، ابرقدرتها را به عقب نشینی و شکست می کشاند.

در ابتدای این مراسم که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در نوشهر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، به شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رهبر معظم انقلاب سپس از یگانهای مستقر در میدان سان دیدند.

فرمانده کل قوا در این مراسم، حضور هزاران جوان رشید و مؤمن در دانشگاههای ارتش را موجب امیدواری بیشتر هر انسان خردمند به آینده ایران خواندند و افزودند: بار سنگین آینده‌ی روشن میهن عزیزمان بر دوش جوانان است و جوانان غیور ارتشی، یکی از بخشهای مهم و حساس این مسئولیت را بر عهده دارند.

ایشان ملت ایران را پرچمدار آزادگی و عدالت در جهان برشمردند و افزودند: نیروهای مسلح از چنین ملتی و چنین کشوری دفاع می کنند که باید این افتخار بزرگ را با همه وجود و با انگیزه های عمیق دینی و ملی ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار