مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم از آمادگی این مجموعه تامین و مدیریت سرویس مدارس در سال تحصیلی 97-98 را خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 10 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،مرتضی عزتی با بیان اینکه سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی قم همچون سال های گذشته در ایام بازگشائی مدارس با تمام ظرفیت ناوگان فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه آغاز می شود که این ایام را صمیمانه به دانش آموزان و دانشجویان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی، تصریح کرد: در این راستا، سازمان برای خدمات رسانی به مسافران و دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش و نیروهای راهور همکاری ویژه داشته و تاکسی های مورد نیاز مدارس را تامین خواهد کرد.

عزتی با انتقاد از بکارگیری برخی مسافربرهای شخصی توسط مدارس به عنوان سرویس مدرسه، گفت: این سازمان برای خدمات رسانی به همه مدارس شهر قم آمادگی کامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌رو بودن ماه مهر و اختصاص 2000 دستگاه تاکسی و خودروهای ساماندهی جهت سرویس مدارس، شهروندان می‌توانند با آسودگی خاطر از سیستم حمل و نقل و نقل عمومی استفاده کنند؛ چرا که ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به دانش‌آموزان از اهداف حوزه مدیریت شهری است.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم بر راه اندازی نرم افزار سپند جهت کنترل و نظارت به منظور برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان همزمان با بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: تمامی شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت تاکسیرانی، واحدها و نیروهای اداری و شهری این سازمان در ایام پیش رو به صورت ویژه بر نحوه خدمات رسانی تاکسی ها نظارت خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار