رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان همدان از اضافه شدن ۹ هزار خودرو به استان در ۵ ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۶۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 12 September 2018
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه روزانه ۶۰ وسیله نقلیه وارد خیابان‌های شهر می‌شود، گفت: در ۵ ماهه امسال بیش از ۹ هزار خودرو به استان اضافه شده است و ۱۸ هزار نفر به تعداد رانندگان پیوسته‌اند.

به‌گزارش ایسنا، سرهنگ فکری در مراسم طرح استقبال از مهر در همدان، در رابطه با افزایش و ازدیاد وسایل نقلیه در خیابان‌های شهر و رانندگان، به معلمان تأکید کرد: مباحث ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی باید در دانش‌آموزان فرهنگسازی شود.

وی با اشاره به ماده ۷ رسیدگی به‌تخلفات رانندگی بیان کرد: در سال‌تحصیلی جاری زمان خروج دانش‌آموزان از مدرسه باید معلم عبور دانش‌آموزان با پرچم مخصوص حضور داشته باشد و در صورت بی‌توجهی رانندگان به این موضوه طبق ماده گفته شده با آن‌ها برخورد می‌شود.

فکری با اشاره به آماده‌باش تمامی نیرو‌های راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: همکاران ما قبل از آغاز سال‌تحصیلی، خرید لوازم و زمان بازگشایی مدارس برای ایجاد امنیت دانش‌آموزان و نظارت بر سرویس‌های مدارس آماده هستند.

وی در رابطه با سرویس مدارس ادامه داد: ۱۵ روز ابتدایی سال‌تحصیلی از روز‌های پرکار ما خواهد بود به‌طوریکه با جدیت تمام سرویس مدارس رارصد کرده و با خودرو‌هایی که برچسب تاکسیرانی نداشته باشند، برخورد می‌کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان همدان با تأکید بر جدیت مدیران در رابطه با سرویس‌های دارای برچسب، اظهار کرد: مدیران برای مدارس خود حتما از سرویسپ‌های که دارای برچسب سرویس هستند، استفاده‌کنند همچنین هر سرویس باید براساس ظرفیت خودرو دانش‌آموزان را سوار کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به کمک‌های همیشگی نهاد‌ها و دستگاه‌ها به آموزش‌وپرورش بیان کرد: خوشبختانه دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی در طرح‌های مختلف آموزش‌وپرورش به‌ویژه پروژه مهر کمک حالمان هستند.

محمدپور داود با بیان اینکه آغاز سال‌تحصیلی مصادف با ایام سوگواری حسینی است، اظهار کرد: به‌مناسبت ایام سوگواری حسینی، روز شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس با شعار «شور حسینی و بهار تعلیم و تربیت» آغاز می‌شود.

وی در رابطه با طرح‌های اجرایی در مدارس گفت: دو طرح تعالی در مدارس متوسطه اول و تدبیر در مدارس ابتدایی در سال‌جاری اجرا می‌شوند و به دنبال کسب استاندارد آموزشی و ساختمانی مدارس هستیم.

پورداود با اعلام لایحه رتبه‎بندی معلمان در مجلس، به معلمان نوید داد: با تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان می‌توان شاهد تحول شگرفی در معیشت این عزیزان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر تأثیر آموزش‌وپرورش بر فرهنگسازی بیان کرد: آموزش‌وپرورش تنها نهادی است که توانایی فرهنگسازی در جامعه را دارد. 

اکبر کاووسی‌امید با بیان اینکه معلمان باید از طریق استمرار در گفتار برای دانش‌آموزان فرهنگسازی کنند، گفت: بحث تفکیک زباله، عبور از خیابان و عبور از پل عابر پیاده از جمله مواردی است که معلمان باید در ایجاد رفتار در دانش‌آموزان تلاش کنند.

وی با اعلام آمادگی کامل شورای شهر در جهت کمک به مدارس عنوان کرد: با تمام وجود آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم تا شاهد خروجی مناسبی در پایال سال‌تحصیلی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار