کد خبر: ۶۵۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 12 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب در بازدید فرماندهی سپاه بویراحمد و ریاست کمیته امداد چیتاب حاظرین از روند ساخت وکم و کیف کار ساخت مسکن مددجویان قرار گرفتند.
بنابر این گزارش در ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد در تفاهم نامه بین کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) وسپاه پاسداران ۸۰۰واحـدمسکونی در استان برای مددجویان بی خانمان تحت پوشش این نهاد مقدس ساخته خواهدشد.
سرهنگ حسین انوری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه یاسوج در این باره گفت:به حول وقوه الهی و با توکل به خداوند سبحان و عزم راسخ سپاه وکمیته امداد امسال۸۰۰ واحد مسکونی با زیربنای۵۰متر و متراژ ۷میلیون ریال با اعتبار بالغ بر۳۵۰میلیون ریال در هر واحد در استان ساخته وتحویل مددجویان داده خواهدشد.
انـوری تصریح کرد: طی فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۱۲گروه جهادی از نقاط سپاه بسیج شهرستان در اعزام به بخش کبگیان در ساخت این یازده واحد مشغول به کار میباشند.
وی با اشاره به اینکه سهمیه ساخت این واحدها در بخش کبگیان۴۳ واحد در روستاهای تحت پوشش میباشدگفت: سهم ساخت۱۱واحد برعهد ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد میباشد وسعی براین است انشالله تابرگزاری چهلمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب ۲۲بهمن امسال تحویل مددجویان داده شود.
بهمن دوستی مدیر کمیته امداد کبگیان هم باتشکر از همکاری سپاه پاسداران در ساخت مسکن مددجویان با نهاد کمیته امداد گفت:همیشه در شرایط سخت و بروز مشکلات حاد مملکت عزیزمان درایت سپاه اسلام باتدبیر بالا واجرا درمیدان عمل کورسوی امیدمان را به هدف والا رسانده است و دشمن عاصی را ناامیدتر از گذشته باقدرت بی بدیلش به عقب رانده است.
مدیر کمیته امداد کبگیان افزود:درشرایط سخت اقتصادی و تشدید تحاریم متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران میشود با تدبیر و تخصیص عادلانه بیت المال به مردم خدمت خالصانه و صادقانه کرد.
وی گفت: اگر مسئولان عزیز در راس خدمت از عمل  تااجرا را جامـه عمل بپوشانند میشود،ازدل تحریم وشرایط حاد امروزه کشور، در کمک به مردم خدمت شایانی کرد.
وی افزود: به همت نهاد مقدس کمیته امداد در بخش ۴۳واحد مسکونی با همکاری سپاه پاسداران در متراژ۵۰متر به ارزش۳۵۰ میلیون ریال در شرف اجراست که از این مجموع ۱۱واحد تا ۲۲بهمن امسال به بهره برداری وتحویل صاحبانش داده خواهد شد.
این مسئول بااشاره به نحوه طرح تخصیص بودجه در این پروژه گفت:مددجویان باهزینه شروع کار۴میلیون تومانی ازطرف خود با دریافت ۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه از کمیته امداد ومشارکت سپاه خانه های خود را تکمیل خواهند کرد که ۱۱باب منزل مسکونی را در۲۲بهمن امسال تحویل  خواهند گرفت.
این مسئول باتشکر از پیگیریهای دکتر وحدانی فر امام جمعه بخش کبگیان در مشاوره مسئولان و ارشاد صحیح مردم در مراجعات گفت: خارج از حیطه مسئولیتم بعنوان یک خدمتگزار قطع به یقین می گویم: وجود بابرکت امام جمعه کبگیان، وزنه موثر تعامل مردم و مسئولان وپیگیر مسائل مختلف مردم دربخش است که انشالله در دان این نخبه عالم ،متعهدشجاع و دلسوز باشیم زیرا ناشکران همیشه متضرر کفر نعمت خواهند شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار