مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: شهدا مروجان فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بودند و امروز ما نیز وظیفه داریم در صیانت از این عرصه عزم جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 13 September 2018

شهدا مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بودند

به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بنیاد شهید در شهر محمدیه گفت: آنچه از عزت و شرف و حیثیت برای کشور و ملت بدست آمده مرهون خون شهدا و خانواده های معزز آنهاست.

وی بیان کرد: شهدا رفتند تا انقلاب و اسلام بماند و همه باید در صیانت از راه شهدا جدی باشیم.

حقایق پور تصریح کرد: شهدا با عمل به واجبات و تلاش برای ترویج آن بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند که جان خود را در این راه فدا کردند.

وی یادآورشد: امروز اگر ندای حق‌طلبانه‌ و آزادی‌ خواهی ملت مسلمان ایران در سراسر جهان طنین ‌انداز شده به واسطه‌ مقاومت و ایثار شهدایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و پیروز شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در آستانه میزبانی کنگره سه هزار شهید والامقام استان هستیم و با کمک همه دستگاههای اجرایی بستر کار بخوبی مهیا شده تا این رویداد بخوبی برگزار شود.

حقایق پور اضافه کرد: با اجرای طرح کرامت ضمن دیدار با خانواده شهدا از آنها دلجویی می شود و این برنامه فرهنگی به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا مجموعه دیدارها در زمان مقرر انجام شده و به پایان برسد.

در این جلسه در خصوص مشکلات بیمه ای خانواده شهدا، شناسایی، خانواده‌هایی که به دلیل کهولت سن نیازمند پرستار هستند و پیگیری دریافت تسهیلات مسکن ایثارگران تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار