نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عاشورا و محرم نقطه عطف تاریخ است و مبلغین و مبلغات باید در این ایام ارزشمند لازم است تاریخ اسلام را با بیان آموزه های دینی محرم و عاشورا و نهضت امام حسین (ع) برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نمایند.
کد خبر: ۶۵۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 13 September 2018

فرهنگ عاشورا و محرم نقطه عطف تاریخ است

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام علی اسلامی، در دیدار  مسئولین هیات های مذهبی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد اظهار کرد:  عاشورا  و محرم نقطه عطف تاریخ است و سخن از ظلم ستیزی و مبارزه با فساد امروز دیگر فقط به جامعه دینی و اسلامی تعلق ندارد و جهانیان هم پیام عاشورا را به خوبی فهمیده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ماه محرم و عاشورا زمینه و فرصتی برای احیاء امور دینی است و این رسالت سنگین به عهده شما مبلغان است که باید فرهنگ عاشورا به عنوان یک دانشگاه بزرگ، تبیین نماییم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: دشمنان امروز در فضای مجازی باورهای نسل جوان را نشانه گرفته اند و با مدیریت ادراکات، احساسات، تحریکات و تصمیمات دنبال اهداف شوم خود هستند.

 اسلامی تصریح کرد: بالاترین منکر ظلم ظالم است که امام حسین(ع) ایستاد و این منکر را از بین برد و ما هم باید از همین رویه برای ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان نظام استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ماه محرم بهترین فرصت است تا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر احیا شود، عنوان کرد: غفلت از فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر موجب کم‌رنگ شدن باورهای اعتقادی می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عاشورا و محرم نقطه عطف تاریخ است و مبلغین و مبلغات باید در این ایام ارزشمند لازم است تاریخ اسلام را با بیان آموزه های دینی محرم و عاشورا و نهضت امام حسین(ع) برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نمایند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان وقتی می‌بینند نمی‌توانند نور امام حسین(ع) را خاموش کنند تلاش می‌کنند از راه بدعت‌گذاری و خرافه‌چینی تاثیرپذیری این ماه را در بین جوانان و مردم کم کنند، لذا باید هوشیاری لازم در این حوزه وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار