معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه ۳۲۹ نفر از جوانان در انتظار دریافت کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند، گفت: امیدواریم با کمک خیران و کمک‌های مردم نوع‌دوست، این عزیزان نیز راهی خانه بخت شوند.
کد خبر: ۶۵۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 15 September 2018
علی بحیرایی گفت: امسال یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به ۳۸۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان پرداخت شد.

به گزارش تسنیم، بحیرایی با اشاره به اینکه کمک به جوانان برای ازدواج آسان یکی از فعالیت‌های خداپسندانه است که ریشه در سنت حسنه نبوی دارد، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۳۸۵ مورد کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی ازدواج جوانان به ویژه تأمین جهیزیه دختران نیازمند در آستانه ازدواج از وظایف کمیته امداد است، افزود: یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده برای ازدواج مددجویان از اعتبارات دولتی و مساعدت‌های خیران پرداخت‌شده است.

 بحیرایی با تأکید بر اینکه ۳۸۵ مورد کمک در قالب ۳۶ کمک‌هزینه ازدواج مجدد خانواده‌های تحت حمایت به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان اعطا شد، تصریح کرد: ۲۱ مورد کمک‌هزینه ازدواج پسران تحت حمایت به مبلغ ۲۸ میلیون تومان و ۳۲۸ کمک‌هزینه تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به مبلغ یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان در شرف ازدواج، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های قبل از ازدواج است، بیان کرد: این دوره‌های آموزشی امسال برای ۳۸۵ نفر برگزارشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار