مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام در استان نزدیک به ۲ میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.
کد خبر: ۶۵۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 15 September 2018

کمک ۲ میلیارد تومانی حامیان به ایتام قزوین

به گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی در مراسم تجلیل از یکی از حامیان طرح اکرام ایتام اظهار کرد: حمایت از ایتام همواره مورد توجه مردم بوده از این رو امروز 17 هزار و 697 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام نزدیک به 2 میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رشد کمک‌ های مردمی بیان کرد: متوسط سرانه دریافتی هر یتیم از محل کمک حامیان 358 هزار تومان و متوسط کمک حامیان به هر یتیم 44 هزار تومان است.

 وی اعلام کرد: از مجموع یک هزار و 697 یتیم تحت حمایت استان یک هزار و 111 نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی زندگی می‌ کنند همچنین 25 یتیم فاقد پدر و مادر و 26 یتیم بیمار صعب العلاج هستند.

 مومنی گفت: بیشترین یتیم در قزوین با جمعیت 665 یتیم و کمترین تعداد ایتام مربوط به منطقه دشتابی 30 نفر است.

 وی با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد امام (ره) توضیح داد: این نهاد در واقع حلقه اتصال اغنیا و فقراست تا نیازهای مددجویان را احصاء کرده و متناسب با توان و اعلام آمادگی خیران این مشکلات را برطرف کند.

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تقدیر از خانم پاک منش به عنوان یکی از خیران برتر استان افزود: این قدردانی تنها به اندازه توان ماست ولی قطع یقین اجر و پاداش واقعی خدمت به نیازمندان در درگاه الهی محفوظ و نصیب همه خدمتگذران به نیازمندان خواهد شد.

 وی با اشاره به رشد 156 درصدی مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ ها گفت: امروز مفتخر هستیم که توزیع بسته تحصیلی دانش آموزان نیازمند را آغاز کرده ‌ایم تا دانش آموزان تحت حمایت بدون دغدغه کمبود اقلام تحصیلی آماده حضور در عرصه علم و تحصیل شوند.

 مومنی اعلام کرد: مرحله بعدی جشن عاطفه‌ها 11 مهر ماه در مدارس استان برگزار خواهد شد که در این مرحله نیز کمک‌ های دانش آموزان را جمع آوری کرده و توسط مدیریت مدرسه در میان دانش آموزان همان مدرسه توزیع می‌ شود و در مدارس برخوردار، این کمک‌ ها به مدارس کم برخوردارتر هدایت می‌شود.

 وی یادآور شد: مردم نوع دوست استان می ‌توانند با شماره گیری # ۰28*۸۸۷۷* نسبت به ادای فریضه نذر و قربانی به مناسبت ‌های مختلف و اهدای سایر کمک ‌های خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار