مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خواستار پیگیری ادارات شهرستانی برای پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین – تهران با حضور ارگان های ذیربط شد.
کد خبر: ۶۵۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 15 September 2018

حاشیه اتوبان قزوین- تهران باید از زباله و نخاله پاکسازی شود

به گزارش تابنناک قزوین،حسن پسندیده روز شنبه در جلسه شورای اداری و در جمع معاونان و رؤسای ستادی و شهرستانی اظهار کرد: در طول سالیان متمادی شاهد انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در کنار بعضی جاده ها و بویژه در حاشیه اتوبان قزوین به تهران هستیم که علاوه بر تبعات زیست محیطی، منظره زشتی را پیش روی مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خواستار اجرای یک برنامه استانی جامع برای رفع این معضل با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و ادارات ذیربط دیگر در سطح استان و شهرستان ها شد.

پسندیده از ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفع معزل نخاله ها و زباله -های حاشیه اتوبان برنامه ریزی کرده و تمام توان شهرستان ها را برای پاکسازی بسیج کنند.

وی در ادامه به موضوع حسابرسی محیط زیستی ارگان ها و سازمان ها اشاره کرد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان ناظر عالی موضوع حسابرسی محیط زیستی را در دستور کار خود قرار داده و بیش از ۲۰ دستگاه در این حوزه مسئولیت مستقیم دارند و باید پاسخگوی فعالیت های خود در این حوزه باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست همچنین نظارت بیشتر بر تصفیه خانه¬ها و مدیریت فاضلاب ها را از اولویت های محیط زیست استان برشمرد و بویژه نظارت بر خروجی فاضلاب واحدهای آبکاری را به دلیل امکان آلایندگی فلزات سنگین بسیار با اهمیت عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار