مدیر ساخت و توسعه راههای هرمزگان خبر داد:
تابناک هرمزگان- مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد: اتمام عملیات بهسازی محور ارتباطی فین به بزرگراه بندرعباس سیرجان، حوادث، سوانح و خسارات جاده ای استان را کاهش میدهد.
کد خبر: ۶۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 16 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، علی علیزاده در توضیح بهسازی این محور با اشاره به اینکه راه مذکور در دهه 60 ساخته شده بیان کرد: در آن زمان به دلیل میزان پایین جمعیت بهره بردار و تردد کم وسایل نقلیه، جاده محور فین به بزرگراه بندرعباس پاسخگوی نیاز مردم بود و به عنوان یکی از جاده های فرعی خوب محسوب می شد.

وی در ادامه تصریح نمود: وجود روستاهای سرزه و رضوان در طول این مسیر ، تردد تعداد زیاد موتور سیکلت، تراکتور و ماشین الات کشاورزی که عمدتا فاقد چراغ می باشند و نیز عبور عابرین پیاده، این محور را به یکی از خطرناکترین جاده های استان تبدیل نموده است.

این مقام مسئول افزود: بهسازی 35 کیلومتر از طول 40 کیلومتر این مسیر با اولویت رفع نقاط پر حادثه در سال 95 اغاز شد که تقریبا کل خاکبرداری، زیر سازی تا سطح زیر اساس و حدود 60 درصد از ابنیه فنی آن به اتمام رسیده، 12 کیلومتر محور نیز آسفالت شده و در دست بهره برداری است.

علیزاده در ادامه متذکر شد: منابع مالی تزریق شده برای اتمام پروژه پاسخگو نبوده و این پروژه با کمبود 200 میلیارد ریال اعتبار مواجه است.

وی در پایان اظهار داشت: بهسازی و ایمن سازی این محور پر تردد، بخشی از مشکلات سازمان راهداری را نیز کاهش میدهد و باعث ارتقا ایمنی در جاده های استان خواهد گردید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار