مربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: خط دفاعی ذوب‌آهن کار دفاع خطی را به خوبی انجام نداد و در گل‌ها مهاجمان پدیده آنطور که باید تحت فشار نبودند.
کد خبر: ۶۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 16 September 2018

به گزارش تابناک : حسین چرخابی درباره حذف تیم ذوب‌آهن از جام حذفی و شکست این تیم برابر پدیده اظهار داشت: ذوب‌آهن در 2 بازی اخیر با پدیده ضعیف‌تر از این تیم عمل کرده، ذوب‌آهن در سال‌های اخیر چند نکته مثبت را در فوتبال خود جای داده بود، یک حفظ توپ بسیار قوی که با این حفظ توپ سعی در کنترل بازی داشته و دوم دفاع تیمی بسیار خوب که ذوب‌آهن زمانی که توپ را از دست می‌داد به خوبی خط دفاع این تیم توپ را باز پس می‌گرفتند.

وی افزود: در دیدار ذوب‌آهن برابر پدیده با توجه به سابقه سبزپوشان اگر 2 تیم پیراهن خود را عوض می‌کردند فکر می کردم پدیده، ذوب‌آهن است، پدیده بسیار خوب در این دیدار حفظ توپ کرده بود و اگر نگاهی به گل دوم پدیده داشته باشیم شاهد این بودیم که بسیار راحت مدافعان تیم ذوب‌آهن با اینکه در محوطه جریمه بودند اجازه ارسال و گلزنی به بازیکن پدیده دادند.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در صحنه گل دوم نه ارسال کننده و نه زننده گل تحت فشار نبودند، خط دفاعی ذوب‌آهن کار دفاع خطی را به خوبی انجام نداد، در گل نخست نیز در منطقه راست بازیکن تیم ذوب‌آهن تمرکز بر این داشت تا حمله کند و بسیار راحت در این صحنه جا ماند و با چند پاس و حرکت انفرادی خلعتبری گل نخست را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: به نظر بنده ذوب‌آهن باید در این زمینه کار کند تا به روزهای گذشته خود بازگردد، ذوب‌آهن را همیشه به فوتبال زیبا می‌شناختیم.

چرخابی درباره اینکه عدم حضور محمدزاده مدافع تیم ذوب‌آهن چه میزان بر عملکرد این تیم تاثیر داشته، بیان کرد: شرکت در مسابقات مختلف نیاز به داشتن حداقل 22 بازیکن آماده بوده و عدم حضور یک بازیکن ممکن است برای هر تیمی رخ دهد، اگر ما برنامه مشخصی برای مسابقات داشته باشیم کمبود یک یا 2 بازیکن نباید در تیم تاثیر داشته باشد.

وی گفت: ذوب‌آهن در گذشته تجمع بسیار عالی در یک سوم دفاعی خودش داشت و بازیکنان این تیم پس از دریافت توپ سعی در ضدحمله سریع به حریف داشتند  اما در حال حاضر ما کمتر شاهد چنین برنامه‌هایی از ذوب‌آهن هستیم.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: انتظار از ذوب‌آهن همیشه بالاست و متاسفانه مشکلاتی در خط دفاعی خود دارد که با تمرین و با برنامه‌ریزی مناسب قابل رفع است، نمازی هم باید با روحیه بسیار بهتری کار کند، متاسفانه وقتی که تیم گل دریافت می‌کند بسیار عصبی می‌شود و این برای بازیکنان خوب نیست، مربی باید تا آخرین ثانیه‌های یک بازی امیدوارانه ادامه دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار