تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در قالب طرح اطعام حسینی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۶۵۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 17 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک‌پور با اشاره به آمادگی این نهاد در ماه‌های محرم و صفر برای جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای اطعام نیازمندان، اظهار کرد: مردم خیر استان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در قالب این طرح برای توزیع بین افراد مستحق و نیازمندان به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.
وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای تأمین غذایی نیازمندان به شماره حساب 010788731300 و کارت مجازی به شماره 6037991899904829 بانک ملی به نام کمیته امداد استان پرداخت کنند .
ملک‌پور گفت: استفاده از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر برای کمک به نیازمندان و رساندن نذورات مردمی به مستمندان واقعی جامعه، از جمله اهداف اصلی طرح اطعام حسینی به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان، بانک اطلاعات خانواده‌های نیازمند را در اختیار دارد، بنابراین کمک‌های خیران را براساس نیت آنان در اولین فرصت میان نیازمندان توزیع می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع نذورات مردم خیر است و خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.
وی بیان کرد: عزاداران و مردم نیکوکار استان سال گذشته بیش از 321 میلیون تومان در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کردند.
ملک پور تأکید کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پایگاه‌های طرح اطعام و احسان حسینی در محل‌های برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در استان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال همانند سال‌های گذشته طرح اطعام حسینی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با دریافت نرم افزار تلفن همراه «سامانه نیکوکاری امداد» (سنا) در طرح‌های نیکوکاری این نهاد مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار